خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مدیران و رابطان پدافند غیرعامل در خاکریز اول دشمن

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مدیران و رابطان پدافند غیرعامل در خاکریز اول دشمن

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مدیران و رابطین پدافند غیرعامل خاکریز اول هستند، سرمایه آن ها هوشیاری و آمادگی کامل است که با عمل به موقع از هزینه های سنگین جان، مال و استهلاک جلوگیری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۶ آبان) در نشست با مدیرکل و رابطین پدافند غیرعامل استانداری و دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: امیدواریم بعد از ۷۵ سال اغشالگری اسرائیل در غزه، فلسطین پیروز شود.

وی با بیان اینکه خداوند در تکوین و طبیعت برای هر موجودی در شرایطی که هست حق دفاع قرار داده است، گفت: همچنین امکانات تکوینی هم در اختیار او قرار داده است به عنوان مثال در عالم نباتات و یا در موجودات ذره بینی و یا انسان این موضوع صحت دارد، اگر از نعمت سلامت برخوردار هستیم این محصول دفاع لحظه به لحظه تمام بدن در مقابل میکروب های مهاجم است که توسط گلبول های قرمز انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد:انسان چه از جهت زیرساخت اندام و چه از نظر انگیزه های روانی و نیروی خشم که هم در تکوین و سرشت انسان است و هم در تشریح به عنوان جهاد و دفاع مجاز است و هم در فرهنگ و اخلاق، چهارچوب آن تعریف شده است، پیامبران نیامده اند بجنگند اما همانطور که در تاریخ می خوانیم همواره تهاجمات از ناحیه انسان های فاسد، تباه، بی ایمان و دزد نسبت به انسان است.

وی با بیان اینکه همواره انسان های مفسد در کمین گاه هستند، گفت: لذا در دین مسئله دفاع تشریح شد و جزو احکام دین است، بحث جهاد هم همین است؛ اگر نیروی دفاعی و جهاد نباشد هیچ مرزی نیست، به عنوان مثال با توجه به سوابق اروپایی ها می بینیم از ۵۰۰ سال قبل  استکبار هر جا قدم نهاده است نابود کرده است و با افسانه های دروغی که ساختند که سرزمین آمریکا را ساختند این ها ورود پیدا کردند و از  ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون مردم بومی را آنجا را نابود و بر سر قبر آنها ایالت متحده ساختند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه اگر موضوع دفاع نباشد اسرائیلی ها هیچی نمی گذارند، گفت: دفاع جایگاه مشروع دارد؛ کسی که مورد هجوم بیگانه واقع می شود و جان و ناموس و خانه اش در حال نابودی است لازم نیست از کسی اذن بگیرد اما در جهت موثر بودن دفاع در بحث های جامعه تشکیلات و سلسله مراتب و آموزش لازم است لذا باید به صورت سازمانی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اما اگر هوشیاری به موقع نباشد برای جوامع انسانی هزینه به وجود می آید، لذا دفع و رفع با هم متفاوتند، دفع که همان پدافند است یعنی هوشیار و به موقع عمل کردن و دشمن را در قدم اول زمین گیر کردن است و به دشمن فرصت نمی دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی اضافه کرد: تجاوزات دریایی و هوایی از ناحیه آمریکا را پاسخ دادیم که دفاع است هرگونه فرصتی را از دشمن گرفتیم که پدافند است اما چنانچه در این جهت کوتاهی شود باید هزینه های زیادی را بپردازیم، امروز مردم مظلوم فلسطین حدود ۸۰ سال که دشمن هرجا که خواسته را تصاحب و زن ها و کودکان را کشته است به خاطر این است که در دفاع همه یاری نکردند و فلسطین تنها ماند و مسئله دفاع به مسئله رفع تبدیل شد.

وی با بیان اینکه مدیران و رابطین پدافند غیرعامل خاکریز اول هستند، گفت: سرمایه آن ها هوشیاری و آمادگی است که با عمل به موقع از هزینه های سنگین از لحاظ جان، مال و استهلاک جلوگیری کنند که کار این ها بسیار ارزشمند است؛ امروز فلان رئیس جمهور ایالت لاتین هم می گوید ما را جزو هسته های مقاومت به حساب بیارورید، در کشورهای استعماری انگلیس و آلمان هم امروز مردم به صحنه آمده اند  و فریاد حمایت از فلسطن سر می دهند، این یعنی صدور اسلام.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان گفت: جریان حمایت از مظلوم یعنی صدور اسلام که به عنوان یک مسئله انسانی و وجدانی است، امروز مقاومت با اینکه شکنجه می شود پای حرفشان هستند و آثار آن دنیا را فرا گرفته است، امیدواریم در این صحنه میدانی نیروهای مقاومت بتوانند دست استعمار و خونخواران جهان را کوتاه کنند و فرزند فلسطین سرفراز شود و کم جرات هایی که در حواشی هم هستند هوشیار شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *