خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر در همه مسائل استاندارد رعایت شود جامعه سالم می ماند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اگر در همه مسائل استاندارد رعایت شود جامعه سالم می ماند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مسائل ریز و درشت استاندارد لوازمی دارد که اگر رعایت شود در همه جوانب جامعه سالم می ماند اما از آن سو اگر سهل انگاری شود کل جامعه بیمار می شود.

 

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۰۱آبان) در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد خراسان جنوبی، ضمن آرزوی پیروزی فلسطین مظلوم بر ستمگران و استعمارگران گفت: یکی از مسائل استاندارد گستردگی کار است که تقریباً از همه ی آنچه که به عنوان یک نوع کالا جامعه میخواهد از آن استفاده کند مشمول این مسئولیت است.

وی افزود: مسئله دیگر لوازم این قضیه است که اگر استاندارد به صورت صحیح روی همه آنچه که مردم بهش نیاز دارند انجام شود و عمل شود چه لوازمی دارد، که اونم گسترده است از سلامت و بیماری ها بگیرید تا سلامت از تصادف ها تا ویرانی ساختمان ها بگیریم فرق نمیکند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: مسائل ریز و درشت استاندارد  لوازمی دارد که اگر رعایت شود در همه جوانب جامعه سالم می ماند اما از آن سو اگر سهل انگاری شود چه می شود که در بعضی از مقاطع به این ها توجه نشده حالا هرچه هم بیمارستان بسازید، توسعه بدید، دارو تولید کنید، اگر حفظ سلامت مردم که همواره بهداشت مقدم بر درمان است، اگر حفظ سلامت مردم نشود با توسعه بیمارستان میشود چی کار کرد با تولید دارویش چه کار کرد در حالی که یک جامعه مریض است.

امام جمعه بیرجند افزود: خب لوازمش فرق نمی کند چه در بعد مثبتش که لوازم اثباتی داشته باشد و در واقع سلامت استاندارد داشته باشد و جامعه سالم بماند درست است که شغل و مسئولیت است اما در عین حال کار خدایی را اخلاص بندگی را در همه لحظات صورت داد در شغل نیز همین طوری است.

وی گفت: لذا در شغل هم می شود کار خدایی کرد و اجر و ثواب برد در عین حال که وظیفه قانونی است اما مهم ترین ارزش در انجام وظیفه پس انسان وظیفه شناس انسانی است که احساس مسئولیت می کند در هر جا باشد و آن هایی هم که انجام وظیفه نکنند و نسبت به درد مردم و درد جامعه و درد کشور بی تفاوت باشند و به لوازم آن آسیب بزنند، طبعاً در همه عوارض سویی که پیش آمده شریک هستند، شریک در جان مردم هستند، شریک در عوارض روحی مردم اند، شریک در ضررهای اقتصادی و مسئول حق الناس آمده روی گردنش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مدیرکل استاندارد استان گفت: گزارش با کیفیتی بود که امیدواریم حضرت عالی و همه همکاران دوستان و همه آن هایی که باید در پست های دیگر همکاری رو داشته باشند، موفق باشند و مطابق با جایگاه دولت سیزدهم که جایگاه انقلابی و مردمی است ان شاالله که در دنیا و آخرت رو سفید باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *