خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هدف تفکر غربی همواره ایجاد اختلاف و فساد است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هدف تفکر غربی همواره ایجاد اختلاف و فساد است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه گاهی از زبان برخی مسئولین و یا به اصطلاح با سواد ها مواردی را می شنویم که می گویند غرب هم تمدنی دارد، گفت: باید پیشرفت های صنعتی را از تفکر لیبرالیستی و امانیستی و جریان مخوف برای نوع بشر جدا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز (۱۷ مهر) در قرارگاه جهاد تبیین استان ، اظهارکرد: جای شکر دارد زیرا توفیق دارید که در جهاد تبیین نقش داشته باشید زیرا این کار از نوع کار انبیاء برای نجات جامعه بشری است.

 

وی افزود: در آنچه در طول بیش از ۴۰ سال شاهد بودیم، در جبهه های مختلف مقاومت از نظر سیاسی، نظامی و فرهنگی، پیروز میدان، انقلاب اسلامی است و آثار شکست بر چهره دشمن به وضوح در همه ابعاد مشاهده خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اصولاً جایگاه انقلاب اسلامی و رهبری آن به عنوان نائب حضرت مهدی(علیه السلام) تحقق پیدا کرده است و همراه با کرامت ها است، گفت: بنابر این نیست که همه امور با معجزه انجام شود، ما به اندازه تلاشی که بکنیم نتیجه خواهیم گرفت اما اصل جریان، جریان ما عندالله است.

 

وی ادامه داد: «با اینهمه فتنه و آشوب و هجومی که بر جمهوری اسلامی ایران شده است، اگر یکی بر کشور دیگری شده بود  آن کشور از پا درآمده بود»، این سخن از رئیس جمهور روسیه است، لذا انقلاب اسلامی راه خود را طی می کند و این ما هستیم که آزمایش می شویم.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: آنچه که در تبیین در اولویت است، برای روشنگری در جامعه خود و بین الملل، حقیقت چهره غرب معرفی شود، ما بعد از چهل و اندی سال هنوز به فرزندان خود نفهماندیم که این دشمن یعنی کی؟ لذا مشخص است یا ضعف وجود دارد یا بی تفاوتی، باید سوال کرد چرا این کار انجام نشده است؟

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: سخن در وحشی گری های غرب نیست، این را همواره باید تکرار کرد مراد از غرب نه اروپای جمعیتی است و نه جغرافیایی بلکه منظور تفکر اومانیستی است؛ ما یک وقتی خیال می کردیم اینها وحشی هستند، الان باید تجدیدنظر کرد زیرا اینها ننگ وحشی هستند چرا که انسانهای وحشی افسانه هایی دارند که بر اساس فطرت انسانی آنها را رعایت می کنند بر خلاف این افراد که بویی از انسانیت نبرده اند.

 

وی با بیان اینکه رضا شاه، صدام، توسعه استعمال تریاک و مواد مخدر و داعش یعنی چهره غرب، یادآور شد: از نظر علمی چون انسان ذاتاً موجودی فرهنگی است لذا انسان را در قیافه نمی شود تعریف کرد بلکه انسان را بر اساس صفاتش توصیف می شود، کسی که صفت گرگ است یعنی گرگ است، مکتب غرب می گوید انسان گرگ انسان است، یا می گوید انسان حیوان اقتصادی است یعنی سر مسئله اقتصاد هر لاشه ای را خرد می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت: انسان می تواند فرشته باشد، بهتر از فرشته باشد یا حتی می تواند الاغ باشد، در آمار و ارقام و انواع تفکر و اندیشه های فاسد را در غرب می بینیم اما هیچ کدام را به فرزندان خود نگفته ایم، مستندات بسیاری هم وجود دارد، کار غرب ایجاد اختلاف و فساد است.

 

وی افزود: گاهی از زبان برخی مسئولین و یا به اصطلاح با سواد ها مواردی را می شنویم که احساس می کنم نیروی تجزیه آنها ضعیف است که می گویند غرب هم تمدنی دارد اما چرا جدا نمی کنند آن را، باید پیشرفت های صنعتی را از تفکر لیبرالیستی و امانیستی و جریان مخوف برای نوع بشر جدا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید پیشرفت های علمی را تفکر لیبرالی که کارش ویرانی است جدا کرد، تصریح کرد: غربی ها علم و صنعت را در عوض اینکه در راه آبادانی به کار گیرند در راه غیر آن به کار می گیرند به طوری که اگر هشت میلیارد جمعیت کره زمین، ده برابر هم بشود کره زمین پاسخ گوی نیازهای آن خواهد بود.

 

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: در روز ۱۳ آبان چهره کریه غرب را به دانشجویان و دانش آموزان ارائه دهید تا آنها بیشتر این تفکر را بشناسند، هسته های مقاومت در مقابل ظلم ۸۰ ساله اسرائیل در حال مبارزه هستند و شما با تفکر و اندیشه حیوانیت و شیطنت های پلید مبارزه می کنید و پشتوانه آن هم این است که این مسئله رقم خورده ای است.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *