خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمت کردن در اربعین حسینی خدمت به ظهور حضرت مهدی(عج) است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمت کردن در اربعین حسینی خدمت به ظهور حضرت مهدی(عج) است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه امروز پیچ تاریخ است و دنیا در حال عوض شدن است اما کار می خواهد، اظهار کرد: آنچه که می بینید دنیای غرب دیوانه شده و به پیامبر اهانت می کند یا قرآن آتش می زند یعنی کارشان تمام است و اسلام پیروز میدان است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه (۰۹ شهریور) در دیدار با جمعی از دست اندرکاران برگزاری اربعین حسینی، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: خیلی باید شکر خدا را بجا آورید، در این مسیر زاویه های مختلفی‌ دارد که هر کدامشان مستقلاً خیر های فراوانی دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه بیان کرد: اولين فرصت آن خدمت کردن به زائرین ابا عبدالله الحسین است و بالاترین آن خدمت رسانی در اربعین حسینی است.

 

وی افزود: اربعین حسینی فقط یک مسئله زیارتی و عملی یک جمع نیست بلکه یک حرکت عمده و تحولی است در بُعد جهانی است و دوم اینکه اين معجزه روایت پیامبر اکرم صلوات الله است، همه ائمه سفینة النجات است اما در کنار همه انبیا و اولیا یک ویژگی برای یک شخص است، امروز بعد از ۱۴۰۰ سال حدیث اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة  پیامبر(صلوات الله) را لمس می کنید لذا این معجزه ای است که پیامبر در خصوص امام حسین(ع) در سن کودکی فرمودند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حالی که ما برای بقیه ائمه اربعین نداریم اما در کنار زیارات معتبر از نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین ذکر شده است، گفت: امروز در کنار غول های لیبرالی و جهان خوار این اربعین حسینی است عدالت خواهان را دور هم جمع کرده و در حال زمینه سازی ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه است.

 

وی ادامه داد: در جهت پیاده شدن اهداف بعثت پیامبر(ص)، حق حضرت علی علیه السلام، مورد ظلم واقع شد و این فقط حق ایشان نبود بلکه حق نوع بشر مورد ظلم قرار گرفت.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: محمدرشید رضا از علمای اهل سنت مصر است، در نوشته خود دارد« یکی از دانشمندان اروپایی یک اظهار نظر کرده است که اگر ما می دانستیم که معاویه در چه قیافه ای است مجسمه معاویه را در کشورهای اروپایی از طلا می ریختیم چراکه اگر معاویه جلوی حکومت علی(ع) را نمی گرفت امروز همه جهان مسلمان شده بودند.»

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی خاطر نشان کرد: امام علی علیه السلام فرمود« لتعطفن الدنيا علينا بعد شماسها عطف الضروس على ولدها» یعنی شما که از زیر بار عدل بیرون رفتین و ظلم را تحمل کردید این ظلم به شما فشاری آورد که ناچار شوید به سمت حرف های ما بازگردید.

 

وی ادامه داد: ما امروز شاهديم که از سراسر جهان حتی کشورهای غربی که اربابان آنها همان گمراهان که لیبرال غرب هستند اما مردم دنیا در اربعین حسینی با توجه به ظرفیت کربلا به سمت امام حسین(ع) آمده اند و حتی اسقف مسیحی صلیب را کنار می گذارد و به خاک امام حسین(ع) سجده می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به بحث تمدن گفت: امروز پیچ تاریخ است و دنیا در حال عوض شدن است اما کار می خواهد، رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش در سخنرانی خود فرمودند به قله های نزدیک می شویم، ایشان کارشناس هستند و مسائل را از شرق تا غرب می داند لذا باید خیلی شاکر باشیم که در این راه خدمت می کنید.

 

وی در پایان گفت:  از بهترین ها این است که افراد در شخصیت ها و سمت های مختلف می شینید و کفش زائر را واکس می زند، آب برایش می آورد، این که تمدن است، آنچه که می بینید دنیای غرب دیوانه شده و به پیامبر اهانت می کند یا قرآن آتش می زند یعنی کارشان تمام است و اسلام پیروز میدان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *