خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم توسعه فرهنگ خدمت در جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم توسعه فرهنگ خدمت در جامعه

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه فرهنگ خدمت در جامعه باید توسعه یابد، گفت: باید طرحی ایجاد شود تا در کنار این خدمات زیبا بحث توسعه فرهنگ خدمت اجرا شود و مردم جلو آیند و هر کس در توان خود خدمت کند و در دوران دفاع مقدس شاهد توسعه این فرهنگ بودیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز(۸ مهر) در دیدار با دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولیت بزرگ حفظ انقلاب، فرهنگ انقلاب و خدمتگداری و مردم داری بر عهده داریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آیت الله فاضل لنکرانی توصیه کردند که این همه مستحبات که در جای خودش نیکو و حساب شده است و اگر به انجام مستحبات بعد از انجام فرائض موفق نشدید و تنها به خدمتگذاری مردم پرداختید به عنوان اسلام شناس می گویم که راه همین است.

 

وی با اشاره به لزوم توسعه فرهنگ خدمت به مردم گفت: در جاهای دیگر متاسفانه از لحاظ تبلیغات کم می آوریم درست در مقابل دشمنی که هیچ چیز ندارد اما مهندسی تبلیغاتی آنان نمره ممتاز دارد و بر اساس دروغ و فریب همه کار می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: شایسته است در مقابل این خدمت های کم نام و نشانی که انجام می شود به عنوان تبلیغ در فرهنگ و تمدن اسلامی این طور نباشد که تنها خدمت رسانی و خدمت گیری صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: به عنوان توسعه یک فرهنگ و تبیین انقلاب و تمدن اسلامی طوری تبلیغات در کنار این خدمات داشته باشید که هر کس از خودش بپرسد که ما برای انقلاب چه کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه تنها خدمت گرفتن و بی تفاوت رد شدن درست نیست، گفت: خدمت تنها خدمت مادی نیست و بهترین خدمت رسانی بیدار کردن وجدان های انسانی است یعنی تبلیغات در توسعه خدمات انجام شود و واجب است که یک طرح تبلیغات داشته باشیم و خدمت را به عنوان فرهنگ توسعه دهیم و به عنوان یک فرهنگ، تمدنی و انقلابی برای مردم ایجاد کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: در افکار عمومی از کنار قضایا رد می شویم و دنبال سهم هستیم و باید طرحی ایجاد شود تا در کنار این خدمات زیبا بحث توسعه فرهنگ خدمت اجرا شود و مردم جلو آیند و هر کس در توان خود خدمت کند و در دوران دفاع مقدس شاهد توسعه این فرهنگ بودیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: اگر روی این قضیه کار کنید جزئی از فرهنگ اسلامی را توسعه می دهیم و امیدواریم در این زمینه اقدام موثر صورت گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *