خانه / سخنرانی / پیام ها و نامه ها / پیام قدردانی نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) از مردم خراسان جنوبی

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) از مردم خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پیام مشترکی با قدردانی از مردم این استان بیان کردند: فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تحکیم بخش اتحاد و همبستگی مردم است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تشرف نمایندگان اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) ، موجب مباهات و فخر بیکران بود.
این دیدار شورانگیز و تاریخی که در معیت اهالی گرانقدر استان  سیستان و بلوچستان، صحنه‌هایی ناب و بی نظیر از ارادت به ساحت ولایت فقیه را به منصه ظهور گذاشت، یکبار دیگر تعهد و بصیرت مردمان غیور این دو خطه را به رخ جهانیان و به ویژه بدخواهان و معاندان کشید..
بدون تردید فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تحکیم بخش اتحاد و همبستگی مردم این دو استان بوده و منهاج نیل به آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و پایداری این نظام مقدس خواهد بود.
بدینوسیله به عنوان خادمان مردم شریف و ولایتمدار خراسان جنوبی، بر خود فرض می دانیم به رسم ادب، این حضور پرشور را ارج نهاده و ضمن عذرخواهی از محضر عزیزانی که به همراهی این سفر ، شوق وصف ناپذیری داشتند اما به جهت محدودیت فضا امکان تشرف آنها مقدور و میسر نشد، مراتب سپاس خود را به عوامل اجرایی و دست اندرکاران این مراسم که به بهترین شکل ممکن، بضاعت موجود را در پذیرایی از زائران ولی امر مسلمین جهان بکار گرفتند، تقدیم می داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *