خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛ لزوم استفاده از فرصت های ملی و مذهبی برای بصیرت افزایی جوانان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛ لزوم استفاده از فرصت های ملی و مذهبی برای بصیرت افزایی جوانان

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به وجود مناسبت های ملی و مذهبی گفت: طرحی موثر برای بصیرت افزایی در بستر این فرصت ها وجود ندارد که باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با مدیرعامل جدید آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس و زیارتگاه شهید مدرس بیان کرد: فرصت های زمانی و مکانی زیادی داریم که اگر برای آنها طرح و برنامه ای موثر بود، نباید جامعه تحت تاثیر جنگ های ترکیبی و روانی قرار می گرفت و هیچ آسیب نمی دید.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا فرصت‌هایی مانند محرم، سفر، اعتکاف، زیارتگاه ها و غیره وجود ندارد، افزود: این فرصت ها نیازمند طرح هایی است تا بینش استفاده کنندگان را در جهت مثبت تغییر دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن در جهت مهندسی تبلیغات بسیار قوی عمل می کند، افزود: دشمن با تمام رسوایی تجاوز می کند و به گونه ای تعریف می کند که بچه ها باور می کنند اما طرحی کارساز و موثر نداریم که به لحاظ بصیرت از خود دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر بتوانیم حجت الاسلام و المسلمین مدرس را آنچنان که بوده به مردم معرفی کنیم برای جامعه و جوانان کافی است اما نتوانسته ایم در این زمینه خوب عمل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم زوایای زندگی افراد بزرگ را معرفی کنیم الگویی برای جامعه می شود، ادامه داد: برکات مشاهد مشرفه و متبرکه این است که به مردم شناخت و بصیرت بدهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *