خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آثار شکست در کشورهای غربی نمایان شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آثار شکست در کشورهای غربی نمایان شده است

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا عبادی با بیان اینکه امروز آثار شکست در کشورهای غربی نمایان شده است، گفت: امروز نیروهای مسلح، قله استقلال را به رخ دنیا کشیده اند در حالی که قبل از انقلاب اسلامی نمی توانستیم یک سیم خاردار بسازیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ویل فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۶ شهریور) در دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: کسانی که دوران نکبت را به خاطر دارند همان دورانی که استکبار در همه کره زمین تاخت و تاز داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: در آن دوران ملت ایران آسیب ها را تحمل می کردند و سلطه دشمن رگ حیات مردم را قطع می کرد و کسی جرات نداشت حرف بزند و ۹ میلیون نفر از جمعیت ایران را با به وجود آوردن قحطی و فقر و بیماری و گرسنگی از بین بردند.

وی ادامه داد: نه تنها درآمدهای کشور را غارت می کردند بلکه عقیده و فرهنگ مردم و منابع دانش که بزرگترین ذخایر دانش بود را غارت و نابود کردند و یک گروهبان آمریکایی بر ارتش آن زمان فرمان می داد و کسی جرات نمی کرد حرف بزند.

ایشان با بیان اینکه دشمن قبل از انقلاب اسلامی علمای بسیاری را از بین بردند، افزود: برنامه های شیطنت آمیز در این خلوت سرای آمریکا بعد از رضاپهلوی بدتر شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز توفیق بزرگی نصیب شما شده است چرا که لحظه به لحظه در تمامی کارهای خوب شریک هستید و شرط اولیه همه این کارها بحث امنیت است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن است، افزود: در طرحی که استکبار جهت سلطه جهانی ریخته بود تصور این بود که شوروی را ساقط کنند و به هیچ کس اجازه حرکت نمی دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: خداوند متعال تقدیر کرد در شرایطی که نه قبل و نه بعد آن ممکن نبود و بیگانگان جلو بودند و افکار همه را تسخیر داشتند این کار عجیب اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی مسئله عظیمی بود و امروز بعد از ۴۰ سال مبارزه و مقاومت آثار شکست در کشورهای غربی کاملا پیدا شده است و پیچ تاریخی دارد صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری به قله ها نزدیک شده ایم، گفت: امروز قله استقلال را به رخ دنیا کشیده اید در حالی که قبل از انقلاب اسلامی نمی توانستیم یک سیم خاردار بسازیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *