خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی: برای پاسخ به شبهات دشمن باید به مردم آگاهی داد

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی: برای پاسخ به شبهات دشمن باید به مردم آگاهی داد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی اقدامات دولت است، گفت: باید برای دفاع از مردم مظلوم به آنان آگاهی داد تا تحت تاثیر شبهات دشمن قرار نگیرند و خودشان چند قدم جلوتر باشند و به این شبهات پاسخ دهند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز صبح (۱ شهریور) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با بزرگداشت هفته دولت انقلابی و مردمی اظهار کرد: امیدواریم از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید و نفع مردم اقدامات صورت بگیرد.

 

وی در ادامه افزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم و به‌خصوص رئیس جمهور که از نوع همان رجایی و باهنر است هم از نظر کمیت حداکثر وقت را می‌گذارد، آرامش ندارد و شب و روز نمی‌شناسد و هم از نظر کیفیت نوع کارها زیربنایی و آینده‌ساز است که ظهور و بروز آن برای افراد عمومی در آینده ظاهر خواهد شد.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه مردم سرمایه بزرگ کشور هستند، ادامه داد: بنابراین در کنار انواع و اقسام اقدامات زیرساختی، برای اینکه سرمایه اصلی نظام که مردم هستند را یاری برسانیم باید انواع اموری که انجام شده و می‌شود در برنامه‌های مشخصی برای مردم تبیین شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: در این راستا رسانه ملی می‌تواند در  ساعات قابل قبول و مشخصی از شبانه‌روز و رسانه مکتوب در صفحات مطلوبی این تبیین‌گری و اطلاع‌رسانی را برای عموم مردم انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ما تحت فشار و بمباران تبلیغات رسانه‌های بیگانه است، افزود: دشمن که کارش را انجام می‌دهد ولی ما باید برای دفاع از مردم مظلوم به آنان آگاهی بدهیم، تا تحت تاثیر شبهات دشمن قرار نگیرند و خودشان چند قدم جلوتر باشند و به این شبهات پاسخ دهند اما مسئولان باید اطلاعات و مستندات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در حالت روانی باید احساس کنند که در بهترین شرایط جهانی قرار دارند، منتهی دیگران در تبلیغات خیلی فنی عمل می‌کنند ولی متاسفانه ما ضعف در اطلاع‌رسانی داریم، تصریح کرد: سال گذشته در کشورهای اروپایی ۶۳ هزار نفر از گرما و همین زمستان سال قبل ۶۸ هزار نفر از سرما فوت کردند اما اگر یک نفر در ایران فوت می‌کرد چه می‌شد!

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی تأکید کرد: برای آگاهی مردم باید راه چاره قابل قبولی داشته باشیم که اکنون متاسفانه نداریم و از همین جهت تمام کارهای عظیمی که دولت سیزدهم انجام می‌دهد تحت الشعاع است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات زیرساختی و دراز مدت بسیار ارزشمند است اما مسائل روزمره مردم مشکلاتی دارد که مردم آنها را می‌بینند و گلایه می‌کنند گفت: اینکه اجناس هر مغازه‌ای قیمت‌های متفاوتی دارد و گران فروشی می‌شود، مردم با این مشکلات مواجه هستند.

 

وی با بیان اینکه عواملی که این مشکلات را بر کشور تحمیل می‌کنند خودشان باز گلایه دارند که ببینید این وضعیت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: حالا شما هرچند آمار و ارقام مستند بیاورید درد او را دوا نمی‌کند چون درد او کارهای روزمره است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی افزود: یکی از چیزهایی که به هر حال برای مردم سئوال است همین که این دولت با همه خوبی‌ها، اما در برخی مسئولیت‌های کلیدی که سرنوشت اقتصادی مردم به آن وابسته است افرادی منصوب می‌شوند که آن انتصاب نه تنها قابل قبول نیست که منشاء مشکلات است.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: باید برای مردم این مسائل بیان شود که دولت را چگونه و با چه شرایط سختی تحویل گرفت با خزانه خالی و بدهکارهای عظیم از دولت قبل که باید همه درآمدها صرف پرداخت این بدهی‌ها شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با تأکید بر اینکه هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است که همه این مطالب و اینکه دولت سیزدهم بدون استقراض و تعطیلی واحدهای تولیدی اقدامات بزرگی انجام داده است را برای مردم بازگو کنند تا امیدوار شوند و بدانند در بهترین شراط هستیم، افزود: اما دشمن دانا و دوستان نادان از سویی و تنبلی از سویی دیگر کاری می‌کند که مردم با این همه امتیازاتی که دارند گلایه‌مند باشند.

 

ایشان در پایان گفت: امروز آگاهی و حل معضلات روزمره، مشکل مردم را حل می‌کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *