خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات دولتمردان در رده های مختلف با آمار و ارقام دقیق به مردم گزارش داده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات دولتمردان در رده های مختلف با آمار و ارقام دقیق به مردم گزارش داده شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه خوب است که اطلاع رسانی اقدامات دولت به مردم  بیشتر شود، گفت: اگر مردم آگاهی داشته باشند که دولت مردان تلاش می کنند و چه اندازه در این جهت سعی و کوشش می کنند، مسلم این سطح آگاهی می تواند خنثی کننده توطئه های دشمن باشد.

 

به گزارش روابط عمومی‌دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز سه شنبه سه شنبه (۲۷ تیرماه) در با مدیرعامل شرکت ملی گاز خراسان جنوبی گفت: این نوع کارها که ضروریات اولیه زندگی مردم است، انرژی، سوخت، چه از جهت صنعتی و چه از جهت زندگی شخصی و چه در مقابل سرماهای جانکاه زمستانی بسیار حائز اهمیت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: این نوع کارها البته گزارش دارد اما ارزشش در گزارش مشخص نمی شود، در آن گره گشایی از آن نیازمند است.

 

وی افزود: این خبرهای خوشی است که گاز کشی همه ی روستاهای ما کم کم به اتمام می رسد و دارای گاز می شوند، اینها  خودش از نوع عبادات است تا کار اداری، بله کار ادرای است و شغل است، اما در عین حال، آن انگیزه حل مشکلات مردم، ارزش آن فوق مسائل اداری است.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه ابراز داشت: در کنار این قضایا و خدمات، چه خوب است که اطلاع رسانی به مردم  بیشتر شود، چه در مورد گاز و چه در مورد سایر خدمات و سایر مدیریت ها فرق نمی کند، چون به نحوی مردم کم اطلاع هستند، هم دولتمردها و بیش از همه، سازمانهای تبلیغاتی و رسانه ملی، باید این خدماتی که به مردم داده می شود، با آمار و ارقام و اسناد به مردم گزارش داده شود.

 

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: اگر مردم آگاهی داشته باشند که دولت مردان چه تلاش می کنند و چه انگیزه ای دارند، چه اندازه در این جهت سعی و کوشش می کنند، مسلم این سطح آگاهی می تواند خنثی کننده توطئه های دشمن باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *