خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:بهترین خدمت به بندگان خدا ایجاد چتر امنیت توحیدی و ایمانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:بهترین خدمت به بندگان خدا ایجاد چتر امنیت توحیدی و ایمانی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه تفاوت عمده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای نظامی در جهان مکتبی بودن و عقیده و ایمان است، افزود: هیچ خدمتی برای بندگان خدا بهتر از این نیست که برایشان چتر امنیت توحیدی و ایمانی باشد.

 

به گزارش روابط عمومی‌دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروزپنجشنبه (۲۲ تیرماه) در دیدار با امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاونت تربیت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با هوشیاری، خدمات، ایمان، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، شرائطی فراهم کرده‌اند که در زوایای دیگر هم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند بعد از امنیت به پیشرفت‌های شگرفی دست یابد و شما در ثواب همه آن‌ها شریک هستید.

 

وی ادامه داد: نیروهای مسلح مکتبی جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای انتظامی تا بسیج مستضعفین، این مجموعه الحمد لله شرایطی را در سطح بین الملل به وجود آوردند که گذر زمان به نفع اسلام تمام می‌شود.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه ابراز داشت: در مکتبی شدن و مکتبی بودن، ستون فقراتش، آموزش و تربیت است و هر کس در هر رشته‌ای به هدفی می‌رسد، براساس آموزش و براساس تربیت است که البته شرط جامعش همان ایمان به خداوند است.

 

وی افزود: تفاوت عمده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای نظامی جهان در مکتبی بودن، عقیده و ایمان است، از سرباز صفر تا امراء سطح بالا همه براساس عقیده خود عمل می‌کنند، یعنی به واقع فرمانده آن‌ها خدای آن‌هاست و این امر خداست که در سلسله مراتب باید برای ارتش و نیروی مسلح توحیدی که سلسله مراتب کارساز است، بحث مقام نیست، بحث کارسازی است.

 

وی تصریح کرد: این افتخار ارتش مکتبی و نیروهای مسلح مکتبی است که همه آن‌هابرای عقیده خودشان «الذین قالوا ربنا الله ثم استقماوا» پای توحید ایستاند و با کفر می‌جنگند، همانطور که سلسله مراتب هست اما این کلمه «برای» فقط برای خداوند توجیه می‌شود، برای کمال و برای قربه الی الله است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: هرکس در پای عقیده مکتبی که توحید است عمل می‌کند اما در جهان مساله این نیست، مساله مزدوری است یعنی نیروهای مسلح با همه تاکتیک و تکنیکی که دارند وقتی درست بازش می‌کنیم می‌بینید در خدمت شکم و شهوت عده از افرادِ فاسد تباه هستند.

 

وی اظهار کرد: در سلسله بعثت انبیاء و ائمه هداۀ مهدین علیهم السلام و مقام نیابت خاصه و عامه، این فرمانبری ها از خداست نه شخص اما هرکسی پای عقیده توحیدی‌اش است که با ظلم و کفر و فساد می‌جنگد، این‌ها مرضی خداوند متعال است که البته در پای آن می‌شود خدمت به بندگان خدا که هیچ خدمتی برای بندگان خدا بهتر از این نیست که برایشان چتر امنیت توحیدی و ایمانی باشد.

 

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: ما گذشته را به خاطر می‌دهیم فرزند انسان موحد به واقع جرات نمی‌کرد سرش را بالا بگیرد، یک جمله‌ای که می‌گفت در شکنجه گاه‌ها چه به سرش می‌آمد! این چتر امنیت توحیدی به وسیله شما انجام می‌شود و شما در همه کارهای خیر دیگران شریک هستیم که قدرتان را می‌دانید، ما هم قدر شما را می‌دانیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *