خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پلیس جمهوری اسلامی حافظ عواطف نسل آینده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پلیس جمهوری اسلامی حافظ عواطف نسل آینده است

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف مساله اصلی کشور و تلاش برای حذف آن، طرح استکبار علیه جامعه اسلامی است،گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی حافظ امانات و عواطف الهی نسل آینده است و این‌ اقدامات را نمی توان با آمار و ارقام و گزارش فهمیده شود.

 

به گزارش روابط عمومی‌دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز چهارشنبه(۱۴ تیرماه) در دیدار با فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک ولادت امام هادی (علیه السلام) و ایام عید غدیر اظهار داشت: شجره نیروی انتظامی یک ریشه تاریخی دارد که از ابتکارات حضرت علی (علیه السلام) می‌باشد که با توجه به شرائط آن زمان پنج نفر را تعلیم داده و شرط پایداری از آن‌هاگرفت به طوری که هنوز نزد عرب به پلیس، شُرطه گفته می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت کار نیروی انتظامی افزود: امروزه با شرایط ویژه زندگی کنونی، نیروی انتظامی جزو نیازهای روزمره بلکه ساعت و لحظه جامعه هست واین گذشته از مساله گزارش و آمار و ارقام که جای خودش را دارد اما بعد معنوی و ارزشی آن مهم است؛ یعنی حیات، بقاء و آرامش جامعه، کار و تلاش جامعه، ابتدا تامین امنیت و بعد کار است.

 

وی ادامه داد: شما حافظ عواطف وامانت الهی نسل مردم هستید و در همه کارهای خیر مردم از جهت معنوی سهیم هستید که در آمار و ارقام قابل گزارش باشد و منافاتی ندارد که انسان هر مسئولیتی که در عین حال در همان باقصد قربت که انجام وظیفه الهی و انسانی اوست از موهبت‌های معنوی برخوردار شود.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه ابراز داشت: مسائلی که به وسیله شما به خوبی انجام می‌شود دو نوع است؛ بخشی از جرائم براساس جهل و طمع است که کارتان در این قسم از نوع امر به معروف ونهی از منکر است که در فرائض اوجب واجبات است، نوع دیگر مسائلی مانند مواد مخدر است که اصل آن طرح استعماری است که جامعه را به طور کلی ساقط می‌کند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: مساله حجاب که درصدی از اشخاص به خاطر جهالت است که نمی‌داند دنبال چه کسی راه افتاده است و تقلید کورکورانه می‌کند اما اصل قضیه این نیست بلکه برنامه استعماری است، بسیار خطرناک است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به نبود عاطفه و محبت در کشورهای غربی افزود: در شماره اخیر هفته نامه پرتو از دانشمند بصیر مسیحی نقل شده است که حواستان به دخالت‌های لابی‌های صهیونیسم در مساله حجاب باشد تا بلایی که قبلاً برسر اروپا در آوردند سرتان در نیاورند که می‌بینیم در حال حاضر زایمان‌های که در بیمارستان‌های (کشورهای اروپایی)  انجام می‌شود که پدر ندارند.

 

وی اظهار داشت: در همین راستا در انگلیس چند سال قبل وزارت خانه تنهایی تشکیل شد که در آن عده‌ای مأمور می‌شوند که با افرادی که نه از جنبه‌های اقتصادی و نه شهوانی بازارشان رونقی ندارد کسی با آن‌هاحرف نمی‌زند وممکن است چند ماه کسی با آن‌هاحرف نزند، با آن‌هاحرف بزنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پایان گفت: مساله عفاف و حجاب ضمن اینکه از مصادیق نهی از منکر است ولی در آن خلاصه نمی‌شود و جهاد در آن جوهره دین است چون جوهره دین به فطرت برمی گردد وانحراف در این مساله اصل آن را از ریشه قطع می‌کند و دیگر انسان، انسان نیست،

 

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *