خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سخت گیری نیروهای نظارتی، حقیقت دوستی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سخت گیری نیروهای نظارتی، حقیقت دوستی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه بهترین نیروی نظارتی نیرویی است که سخت گیر باشد و این سخت گیری حقیقت دوستی است، گفت: اگر بازرسی ها و حراست ها به طور دقیق عمل کند، هم از مدیر و مسئول که جزو سرمایه کشور است محافظت می کند، هم جلوی حیف و میل بیت المال گرفته می شود و هم آبروی نظام حفظ می شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز(۲۵ خرداد) در حجت الاسلام و المسلمین فتوحی رئیس منطقه ۲بازرسی کشور، گفت: خواسته های مردم خواسته های اسلام است و آن را در انقلاب اسلامی خلاصه کرده اند و در این راه مردمو هزینه داده اند و صبر کرده اند و امروز از ما مسئولین توقع دارند آنچه اسلام است پیاده شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی  اظهار کرد: دو مسئه اصل است، یکی قانون و یکی مجریان قانون، اگر اینها پر رنگ باشند همه امور پر رنگ است و اگر اینها مبهم باشد همه امور مبهم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کشور بر روی کار هستند که مجموعه دولت به معنی عام آن قانون را اجرا کنند، ولنگار و بی تفاوت و تنبل نباشند و خدای نکرده فاسد نشوند چرا که بالاترین سرمایه همین است.

 

وی افزود: بهترین نیروی نظارتی نیرویی است که سخت گیر باشد و این سخت گیری حقیقت دوستی است، یعنی اگر نیرو های نظارتی سخت گیر باشند، ضمن اینکه متخلف را چه کسی که کار خلاف انجام داده چه کسی که ترک فعل کرده، فعال می شود، آنگاه به رسوایی کشیده نمی شود و مجبور به فرار از کشور می شوند.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اگر بازرسی ها و حراست ها به طور دقیق عمل کند، هم آقای مدیر و مسئول که جزو سرمایه کشور است را حفظ می کند هم جلوی حیف و میل بیت المال گرفته می شود هم آبروی نظام حفظ می شود اما اگر چشم پوشی کنند هم به مدیر خیانت می کنند و هم به مردم و نظام خیانت است.

 

وی یادآور شد: در جاهایی داریم که بیش از تاثیرگذاری از جهت اجرا و عمل این است که متخلف احساس امنیت نمی کند، می داند اگر خلاف کند امنیت ندارد، لذا موجب می شود که دیگران هم دچار تخلف نشوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به قانون عفاف و حجاب گفت: در مسئله حجاب و عفاف علاوه بر مسئله دینی و حرام خدا، قانون رسمی کشور است، در کدام کشور این اجازه را به کسی می دهند که قانون رسمی کشوری را فرد یا افرادی به تمسخر بگیرند، در حالی که در کشور های غربی سالی بیش از هزار نفر با تیر مستقیم بدلیل قانون شکنی از بین می روند.

 

وی افزود: یه عده می گویند باید کار فرهنگی کرد در حالی که قانون این حرفها را ندارد، اگر اینگونه باشد راه مواد مخدر را باز کنید یا شراب را آزاد کنید بعد کار فرهنگی کنید تا مردم به سمت آن نرود، این چه حرفی است؟! مسئول اجرای قانون می گوید کار فرهنگی کنید، در حالی که هر کدام جای خودش را دارد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: مسئولی که باید بداند طرف حساب آن در مسئله حجاب و عفاف یک عده ای هستند یا مزدوران بیگانه یا نادان هستند که به صورت علنی ارتباط با غرب و بیگانه دارد و رسانه های خارج از کشور رسماً جهت اغتشاش و براندازی پشتیمانی می کنند و این افراد هم برنامه های آنها را اجرا می کنند بعد مسئول می گوید که کار فرهنگی کنید.

 

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: اگر این قانون پایمال شود پشت سر هم قوانین است که پایمال می شود، در رسانه ملی خود ما نیز هزار مسئله را مطرح می کند اما یه برنامه تحلیلی ندارد، یا در بهترین ساعات ممکن برنامه ها وسریال های خارجی و کره ای و ژاپنی پخش می کند در حالی که یک برنامه درست برای تحلیل حجاب که اصلا حجاب چیست ندارد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن هرگز ما را رها نخواهد کرد، افزود: دیدید که به خاطر یک مسئله واهی توانستند صد نفر از بهترین های ما را به بدترین وجه شهید کند و ضررهای زیادی را وارد کنند و ما هیچ کاری نکردیم و انان هنوز طلبکار هستند.

 

وی در پایان عنوان کرد: این شُل کاری ها باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد که نخواهیم توانست جمع کنیم و پیش از آن که برخی افراد همه چیز را به باد بدهند جلوی آن را بگیرید و تنها کسی که ۴۵ سال است که حرف دین را می زند و با کسی تعارف ندارد، مقام معظم رهبری است و گفته هایش بهترین تحلیل صادقانه و شجاعانه است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *