خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : برای بیان حقایق به جامعه از مهندسی تبلیغاتی دشمن استفاده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : برای بیان حقایق به جامعه از مهندسی تبلیغاتی دشمن استفاده شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: باید از شیوه‌های مختلف از جمله شیوه مهندسی دشمن در تبلیغات برای بیان حقایق و تبیین در جامعه استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۳ خرداد) در دیدار با رابطین فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: رساندن تبلیغات مایه حیات به اندیشه انسان‌ها است و کار شما نظیر شبکه آبرسانی به تشنگانی است که در حال هلاکت هستند یعنی رساندن حیات.

 

وی افزود: بیانات و گفته‌ها در جهت فریب، تحریف و تغییر خیلی شبهه‌برانگیز است برای جامعه‌ای که آگاهی ندارد چون تشخیص نمی‌دهد که گفته‌ها فریب است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اگر کسی حقیقت را بداند به دنبال فرعونیان زمان نمی‌رود، تصریح کرد: امروز از انسان‌ها در جهت استعمارگری سوءاستفاده می‌کنند و کسانی که آگاهی ندارد گول تحریف و تبلیغات دروغین اروپایی‌ها و امریکا را می‌خورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر نقش رابطین فرهنگی در جهت تبلیغ حقایق، عنوان کرد: اگر حقیقت اسلام ناب، ایمان و انسان را درست برای مردم تبیین شود کسی دنبال باطل نمی‌رود اما فاصله خیلی زیاد است البته استعمارگران ۴۰۰ سال است که آدم می‌کشند و دروغ می‌گویند و فساد ایجاد می‌کنند.

 

وی با اشاره به هاهنگی دشمن برای تبلیغات دروغ، بیان کرد: در همین فتنه سال گذشته رهبر انقلا فرمود دشمن از نطر مهندسی تبلیغات بالاترین نمره را می‌گیرند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به عجز ما در بیان دستاوردها و بیان حقایق به جامعه، گفت: باید از شیوه‌های مختلف از جمله شیوه مهندسی دشمن در تبلیغات برای بیان حقایق و جهاد تبیین استفاده کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اهمیت جهاد تبیین در تعیین سرنوشت جامعه، افزود: اگر ما سکوت کنیم تا دشمن بیاید دیگر فرصتی نمی‌ماند، هنر این است که در این مقطع و پیچ تاریخی که جریانات جهانی در حال تغییر است کم‌تفاوت نباشیم و با تبیین و بیان حقایق دشمن را زمین‌گیر کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *