خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: لزوم گنجاندن واحدهای درسی بصیرتی در مدارس

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: لزوم گنجاندن واحدهای درسی بصیرتی در مدارس

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر لزوم گنجاندن واحدهای درسی بصیرتی در مدارس گفت: در جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن بر ما تحمیل می‌کند بدترین آسیب را از رخنه بی‌بصیرتی و بی‌دانشی به جامعه می‌زند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (۲۱ خرداد) در دیدار با مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که سرنوشت جامعه فردا در گرو آموزش و پرورش است.

 

وی بیان کرد: البته اگر به طوریکه بارها رهبر معظم انقلاب اشاره کردند وقتی دولت‌ها عوض می‌شوند سیاست‌ها تغییر نکند مشکلی نداشتیم ولی به اقتضای جریانات مختلف، سیاست‌ها خیلی جاها عوض شده است. اگر براساس ارزش‌های انقلاب ادامه می‌دادیم امروز جامعه در حد آگاهی لازم بود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما برخی دولت‌ها آمدند و مسئله امور  پرورشی را به صفر رساندند که جبران این کمبود نیازمند برنامه‌ریزی است، گفت: در جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن بر ما تحمیل می‌کند بدترین آسیب را از رخنه بی‌بصیرتی و بی‌دانشی به جامعه می‌زند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به سابقه طولانی استکبار در دروغگویی و تحریف که مخاطبش نیز انسان‌های ناآگاه است، عنوان کرد: دشمن از مهدها و پیش‌دبستانی شروع کرد و ما در همین شهر برنامه‌های انحرافی در این زمینه را دیدیم که الحمدالله این مکان‌ها به آموزش و پرورش واگذار شد.

 

وی بیان کرد: اغتشاشات سال گذشته بر کشور هزینه‌های جان، مالی و تبلیغی زیادی تحمیل کرد که برای عدم تکرار آن نیاز است ایجاد آگاهی و بصیرت برای جامعه داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به لزوم گنجاندن واحدهای درسی خاصی جهت بصیرتی‌افزایی در دروس دانش آموزان، افزود: باید سطح آگاهی و بصیرت نسل نوجوان و جوانان و عمومی جامعه را افزایش دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *