خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم مایه امیدواری است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم مایه امیدواری است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: تحلیل کردن اهمیت کارهای زیرساختی دولت سیزدهم به صورت علمی برای مردم مایه امیدواری است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز (۲۱ خرداد) در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان و پیشکسوتان جهاد کشاورزی استان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد: همواره مسئله کشاورزی به عنوان یک ضرورت در جامعه بشری بوده اما شرایط امروز جهان ویژه است به‌طوری که سرنوشت را رقم می‌زند و این هم مسئله‌ای نیست که منحصر به ایران باشد بلکه مسئله جهانی است.

وی با اشاره به اینکه در زمستان سال گذشته حدود ۶۸ هزار نفر در کشورهای پر ادعای غرب بر اثر سرما و گرسنگی فوت کردند، افزود: بنابراین سرنوشت فردای ایران اسلامی در کنار باقی کشورهای بین‌المللی روی این مسائل (کشاورزی و تأمین غذا) تعیین می‌شود لذا مسئله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ایران کشوری ویژه و دارای چهار فصل و استعدادهای خاص روزمینی و معدنی و … است، گفت: اینکه همواره دشمنان سعی می‌کنند فرصت را از مردم بگیرند به جهت همین استعدادهای نیروی انسانی و منابع طبیعی ایران است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه انواع تولیدات اما به صورت دانش بنیان، بیان کرد: آنچه در این کمتر از دوسال در دولت سیزدهم انجام شده تبیین نمی شود یعنی اهمیت کارهای که برای فرداها زیرساخت است و اثرات آن دارد خودش را نشان می‌دهد به صورت علمی برای مردم تحلیل کردن مایه امیدواری است.

وی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در ارتباط با کشورهای همسایه و اسلامی و حذف دلار و عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگ های، ادامه داد: بسیاری از مشکلات خودساخته سیاسی و فرهنگی مربوط به افراد و جریانات است. از دشمن بیرونی کاری ساخته نیست او به وسیله اشخاص اقدامات خود را انجام می‌دهد و حتی صهیونیست‌ها در برخی رسانه‌ها تصریح می‌کنند که از فلان جریانات پشتیبانی می‌کنیم چون جزو ذخایر ما در ایران هستند؛ این خیلی مایه شرمندگی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت ایران که برای تمام بشریت است، گفت: امروز دنیا یک کف دست است و تغییراتش شامل  انواع و اقسام مسائل می‌شود و سریع هم سرایت می‌کند و بسیاری از حرکت‌ها که در کشورهای غربی مشاهده می‌کنید برای رسیدن به عدالت است بنابراین شرایط مساعد است و گوش بشر باز شده و می‌توان با آنها حرف زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صاحب نظران کشورهای غربی تصریح می‌کنند که سلطه امریکا و کشورهای اروپایی تمام شده است و این هنر صبر و حوصله این مردم و ارزش‌های این انقلاب و امامین انقلاب بوده و هست، افزود: آن دورانی که فقط به یک گوشه دنیا یک تَشر می‌زدند و یک نظام و دولت را عوض می‌کردند به پایان رسیده است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *