خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئولیت حوزه و دانشگاه تبیین حقایق است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئولیت حوزه و دانشگاه تبیین حقایق است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز مسئولیت حوزه و دانشگاه و همگان جهاد تبیین و بیان حقایق است که برای نسل آینده ابهامی نماند چون اگر ابهام بماند همگان مقصر هستیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (۱۷خرداد) در دیدار با سرپرست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون با ابتدای انقلاب خیلی متفاوت است؛ سلطه استعمارگرها و استکبار غرب بر جهان به گونه‌ای بود که تغییر جهان یک مسئله ناباور بود.

وی افزود: وقتی امام خمینی(ره) قیام کرد حتی خواص با اما و اگر به این مسئله نگاه می‌کردند و برای آنان باور کردنی نبود وقتی امام می‌گفت ما امریکا را زیر پا می‌گذاریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن از همه گزینه‌های خود به ویژه تهاجم فرهنگی و تبلیغی علیه انقلاب اسلامی استفاده کرده است، گفت: اما اکنون دنیا در حال تحول است و در صحنه میدانی هم می‌بینید که دست غیب الهی به موقع آمده و این انقلاب حفظ شده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: ما که دنبال تمدن اسلامی می‌رویم باید از وضعیت آماده کنونی در جهت ارشاد و هدایت و تمدن‌سازی استفاده کنیم چون بحث نجات انسان مطرح است.

وی در ادامه گفت: امروز مسئولیت حوزه و دانشگاه و همگان جهاد تبیین و بیان حقایق است که برای نسل آینده ابهامی نماند چون اگر ابهام بماند همگان مقصر هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بیداری اسلامی و لزوم تلاش برای نجات نوع بشر، عنوان کرد: با توجه به اینکه اسلام برای دنیا حرف برای گفتن دارد نباید ابهامی برای جوانان باقی بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *