خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات موجود در کشور تحمیلی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات موجود در کشور تحمیلی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور مشکلات تحمیلی است، گفت: از هر زاویه ای که دشمن طمع می کند باید به مقابله و نابودی دشمن بپردازیم و اگر به دشمن عنود فرصت داده شود همه گزینه های خود را که حساب شده است اجرایی می کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز (۸ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: دوران قبل از انقلاب اسلامی، آن چه که از آن به عنوان خانه تعبیر می شد ساختمان های گل و خشتی بود و در تهران هم حلبی آباد وجود داشت و زیرساخت در آن زمان اصلا مطرح نبود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، ساختمان های بسیاری مجهز به زیرساخت های مدرن احداث شد و کل ایران بعد از انقلاب اسلامی آبادانی پیدا کرد و احداث شد.

 

وی با بیان اینکه مسئله مسکن از هر جهت ضروری است، افزود: اگر بعضی از کم کاری ها و کم کاری برخی از دولت ها نمی بود شاهد ایجاد بحران در زمینه مسکن نمی بودیم و حدود ۲ میلیون مسکن وجود دارد که درش بسته است و دولت و مجلس به دنبال حل این موضوع هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در خصوص بلایای طبیعی عنوان کرد: در پی این بلایا، مردم و نهادهای انقلابی جهت کمک رسانی و بازسازی منازل تخریب شده در اولین فرصت ها در هر منطقه ای به میدان آمدند و این موضوع مایه افتخار است و در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: در غرب هم مسائلی پشت پرده وجود دارد از جمله به مسئله بی خانمان ها، کارتن خواب ها و مسکن اشاره کرد و به خاطر سلطه های تبلیغاتی این مسائل به گوش نمی رسد و اگر یک نفر بی خانمان در ایران جان خود را نه تنها یقینی بلکه مشکوک از دست دهد تمام دنیای استعمارگر عزادار آن می شود.

 

وی ادامه داد: رسانه های غربی اعلام کردند که طی زمستان گذشته ۶۸ هزار نفر بر اثر سرما در کشورهای اروپایی از بین رفتند اما آن قدر القا می کنند که برخی افراد مریض احوال در کشور نوحه می خوانند و نمی دانند که در بهترین شرایط قرار داریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور مشکلات تحمیلی است، افزود: مشکلات را بر ما تحمیل کرده اند اما در عین حال پیشرفت های مختلف در زوایای گونان به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است و مردم و دولت در جنگ نظامی پاسخی دادند که دیگر جنگ نظامی را در سر نمی پرورانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: از هر زاویه ای که دشمن طمع می کند باید به مقابله و نابودی دشمن بپردازیم و اگر به دشمن عنود فرصت داده شود همه گزینه های خود را که حساب شده است اجرایی می کند.

 

وی گفت: اما پاسخ جمهوری اسلامی پاسخی قوی است و دشمن با ساخت داعش به دنبال از بین بردن همه آثار الهی بود و به هیچ کس رحم نمی کرد و پاسخ حاج قاسم ها بود که برای آنان خط و نشان کشید و به دشمن سیلی زد و اگر طرح آنان پیاده می شد همه چیز از بین می رفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مسئله اول هر کس در همه سنگرها باید پاسخ قوی باشد، افزود: مسئله ایران تنها نیست بلکه مسئله بشر است و بشر امروز تهدید می شود و تنها راه نجاتش این است که بر اساس مبانی اسلامی برای مقاومت در مقابل ستمگر اقدام کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: باید ایستادگی کرد و ستمگر را از پا در آورد و جمهوری اسلامی امروز آنان را به این روز کشانده است و گذر زمان به نفع ما است و کار می طلبد و دشمن کمر بر نابودی انسان و انسانیت بسته است و تنها راهش مقاومت است و هر کس در اندیشه سازش و معامله در مقابل ستمگر باشد خودش از آنان خواهد بود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *