خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه و جوانان نیازمند آشنایی با مفاخر و آثار آنان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه و جوانان نیازمند آشنایی با مفاخر و آثار آنان هستند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه  جامعه و جوانان امروزی نیازمند آشناشدن با مفاخر و آثار آنان هستند، گفت: برای توده مردم انگیزه ای به وسیله این نوع انجمن ها ایجاد شود تا خود و سرمایه ها و گنجینه های خود را بهتر از گذشته بشناسند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۶ خرداد) در دیدار با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: اصولا آن چه مورد نظر شما است یک برنامه موثر محسوب می شود که به یک آگاهی و دانش نیازمند اس ت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: برای انتقال این دانش باید یک متن کارشناسی شده تهیه کنید و به نحو شایسته این متن به وسیله معلمان و اساتید برای نسل های آینده تبیین شود.

 

وی عنوان کرد: در مسئولیت بزرگ انبیا سه اصل موجود است و قانون و علم و کتاب به وسیله پیامبران آمده و کارشان انتقال به مخاطبان و یک نوع تدریس عملی است بنابراین از خود پیامبران در متن وحی به عنوان اسوه یاد می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در تعلیم و تعلم های امروز هم کار و دانش شرط ابلاغ مبین است، افزود: اصل کار بزرگداشت مفاخر بسیار جالب است و مواردی که ذکر کردید از جمله بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین اوحدی بسیار پسندیده بود چرا که ایشان عالم شایسته ای بودند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جامعه و جوانان ما نیازمند آشنا شدن با مفاخر و آثار آنان هستند، افزود: شرایط امروز به گونه ای شده است که به صورت طبیعی جوانان و نوجوانان نمی توانند به این مسائل ورود پیدا کنند و نیازمند راه اندازی این نوع انجمن ها هستند.

 

وی در پایان بیان کرد: برای توده مردم انگیزه ای به وسیله این نوع انجمن ها ایجاد شود تا خود و سرمایه ها و گنجینه های خود را بهتر از گذشته بشناسند و هنگامی که خوبان و راه خوبان مشخص و شود طبعا انگیزه به وجود می آید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *