خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گذر زمان به نفع اسلام و انسانیت در حال رقم خوردن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گذر زمان به نفع اسلام و انسانیت در حال رقم خوردن است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه تجربه‌های موفق فرهنگی باید به عنوان الگو معرفی شود و مورد تکثیر قرار گیرد، گفت: ما دورانی را به یاد داریم که استکبار جهانی به آسانی یک دولت و کشور را از بین می‌برد ولی امروزه به برکت انقلاب اسلامی دولت‌های استکباری در حال نابودی هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت) در نشست ائمه جمعه خراسان جنوبی و اساتید حلقه‌های صالحین اظهارکرد: مسائل فرهنگی و سیاسی گاه بعد از چندین دهه ثمرات و نتایج خود را چه تلخ و چه شیرین نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سیاست کفر و الحاد بین المللی، دنیا را به دو نیمه کره تقسیم کرد و کشورهای اسلامی زیرسلطه آنان قرار داشتند، افزود: با رهبری امام (ره) و حضور پرنگ مردم در مقابل همه مشکلات، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ما دورانی را به یاد داریم که استکبار جهانی به آسانی یک دولت و کشور را از بین می‌برد ولی امروزه به برکت انقلاب همین دولت‌های استکباری در حال نابودی هستند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به شرایط رژیم صهیونیست، تصریح کرد: ثمرات تلخ آن دوران هست اما چقدر باید شاکر باشیم که حرکت نسبت به آن زمان معکوس و گذر زمان به نفع اسلام و انسانیت در حال رقم خوردن است، امروز مردم برخی از کشورهای غربی به انگیزه عدالت‌طلبی همین دولت‌های استکباری را نمی‌پذیرند که نمونه‌های آن را در کشورهای انگلیس، فرانسه و امریکا می‌توان دید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شرایط بین‌المللی در حال تغییر است و باید شاکر و امیدوار باشیم، ادامه داد: البته ما نسبت به انجام وظیفه خود در بخش فرهنگی و سیاسی باید احساس وظیفه و نگرانی داشته باشیم که این دغدغه‌ها را با تمسک به قانون و برخی از رایزنی‌ها با مسئولان قابل حل است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و سیاست امثال شهید چمران، استاد مطهری، سردار شهید سلیمانی و شهید صیاد شیرازی هر کدام توفیقات خاص خود را داشته‌اند که آثار آن متفاوت است، تجربه‌های موفق فرهنگی باید به عنوان الگو معرفی شود و مورد تکثیر قرار گیرد.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم همه مشکلات به ارث رسیده اما دولت سیزدهم قدم‌های بسیار امیدوارکننده برداشته است که تبیین این موفقیت‌ها و قدم‌ها همراه با صبر و امید باید مدنظر قرار دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *