خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن به هر نحوی مانع رسیدن ما به حقیقت آرمان‌های انقلاب می‌‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن به هر نحوی مانع رسیدن ما به حقیقت آرمان‌های انقلاب می‌‌شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه خدمت به انسان از بالاترین راه‌های تقرب به خدا است، گفت: دشمن همواره مانع می‌شود که ما به حقیقت آرمان‌های انقلاب اسلامی نرسیم به جهت اینکه اگر این آرمان‌ها فراگیر شود بیگانه هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی– شامگاه یکشنبه (۱۷ اردیبهشت) در مراسم تقدیر از گروه‌های جهادی و خیریه دانشگاهی که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: خاطرات خوشی از بعد از انقلاب دارم و مدتی همراه دانشگاهیان و دانشجویان بودیم و معنویت که بر آنان حاکم بود را فراموش نمی‌کنم و هنوز به حال آنان حسرت می‌خورم. الحمدالله این برکات در انقلاب اسلامی با همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها و تبلیغات سوء و دروغ‌سازی‌ها اما به جای خودش باقی است و در دانشگاه‌های مختلف شاهد آن هستیم.

 

وی افزود: ابوعلی سینا به عنوان سمبل پزشکی در جامعه اسلامی هنوز عکسش زینت‌بخش دانشگاه‌های بزرگ و یاد و خاطره جهان است. پزشکی که در حین پزشکی، فیلسوف نامدار جهان و عارف ناشناخته و  عالم به علوم مختلف است که بعد از رتبه معلمی یک درجه کمتر شیخ الرئیس است  و شما وارث چنین شخصیتی هستید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: خدمتگزاران در رشته پزشکی توجه دارند که با انسان سرو کار دارند و انسان محبوب خداست.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید به اهمیت خدمت به مردم، گفت: حجت الاسلام و المسلمین فاضل لنکرانی قدس سره می‌فرماید: «که من ۵۰ سال به عنوان اسلام‌شناس بعد از ۳۰ سال تحصیل به این نتیجه رسیدم که در دین خدا، بعد از انجام واجبات اگر همه مستحبات را ترک کردید و رفتید دنبال حل مشکل مردم، اگر فردای قیامت از شما بپرسند چرا چنین، بگویید فاضل لنکرانی در دنیا چنین گفت».

 

وی در ادامه بیان کرد: این در مقابل کسانی است که انسان را ابزار قرار دادند و هر چه برنامه نکبت از گمراهی، قتل، اعتیاد، قانون‌شکنی و انحراف و وحشی‌گری است متاسفانه بر انسان مظلوم تحمیل می‌کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اخلاق پزشکی ایجاب می‌کند که پزشک با همه مشکلات و معضلاتی که ممکن است داشته باشد با بیمار صحبت و در او امید ایجاد کند، تصریح کرد: از بالاترین راه‌های تقرب به خدا خدمت به انسان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جایگاه اندیشه و فرهنگ اسلامی اشاره و تأکید کرد: دشمن همواره مانع می‌شود که ما به حقیقت آرمان‌های انقلاب اسلامی نرسیم به جهت اینکه اگر این آرمان‌ها فراگیر شود بیگانه هیچ حرفی برای گفتن ندارد اما به هر نحوی سعی می‌کنند که این آرمان‌ها پیاده نشود.

 

آمار وحشت‌زای سقط جنین در ایران

وی خطاب به پزشکان گفت اصالت خود را حفظ کنید و متذکر شد: گاهی خبرهایی از زبان مسئولینی از رسانه ملی به گوش می‌رسد که وحشت‌زا است و همین چند شب قبل گزارش داده شد که روزی یکهزار سقط جنین صورت می‌گیرد و سالی ۳۶۰ هزار انسان قتل و عام می‌شود در حالی که کرونا حداکثری که روزانه تلفات داشت ۷۰۰ نفر بود!

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: متخصصیین فن مسئله پیری جمعیت را برای ایران هشدار می‌دهند که اگر جبران نشود ضایعات آن فراتر از این است یعنی کشور در یک بحران جمعیتی قرار می‌گیرد و در سطح بین‌الملی آسیب جدی می‌بیند.

 

امام جمعه بیرجند افزود: امیدواریم خداوند مرض طمع، پول‌پرستی، خودپرستی و بیگانه‌پرستی را از همه ما و نسل ما و مردم عزیز ایران و همه مسئولان دور کند و کارها را بر اساس ضابطه عقل و اخلاق و شرع و علم انجام دهیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *