خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: طرح تبلیغاتی دانش بنیان برای مقابله با جبهه کفر و شرک تهیه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: طرح تبلیغاتی دانش بنیان برای مقابله با جبهه کفر و شرک تهیه شود

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اروپای وحشی به دنبال تبلیغ و ترویج اسلام هراسی و ایران هراسی است، گفت: جبهه تبلیغات مهم ترین جبهه در مقابل کفر و شرک است و زمینه خوبی برای حرکت در این جبهه وجود دارد و ابتدا باید یک طرح تبلیغاتی دانش بنیان طراحی شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۷ اردیبهشت) در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: به همان میزان که امنیت فیزیکی و جان و ناموس مردم در پناه نیروهای مسلح است، امنیت فکری، عقیدتی و سیاسی بر عهده مسئولین تبلیغات قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش تبلیغات گفت: هر طیف و هر حرکتی وقتی می تواند موثر باشد که از نظر تبلیغات و افکار عمومی، جایگاه آن حفظ شود اما اگر کفه تبلیغ سبُک باشد برای تاریخ شرم آور است که به امام علی (ع) جسارت کنند و عناصر ناپاک و آلوده پیروز میدان شوند.

وی بیان کرد: علامه مطهری قبل از آن که به عنوان یک عالم دینی و ایرانی مطرح شود یک فیلسوف جهانی است و استعماگر مغز او را هدف قرار داد به این معنا است که برای حرف های این علامه پاسخ نداشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه استعمار با تفکر می جنگد، افزود: ۲۵۰ هزار عالم و مبتکر که برخوردار از نوع تفکر علامه مطهری بود را در قالب های مختلف به شهادت رساند و اگر منطق و دلیل عقلی و قانونی می داشت که این کار را انجام نمی داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: برای مبارزه با این تفکر با یک دروغ وارد عراق شد و یک میلیون انسان را به قتل و یک میلیون را ناپدید ساخته است و فرق منطق دشمن و منطق علامه مطهری را ببینید.

وی در ادامه گفت: ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می گذرد هنوز هم دشمن طلبکار است و هنوز میدان افکار عمومی را استعمار مدیریت می کند و متاسفانه کفه تبلیغات بسیار سبُک است و بدانید که تبلیغات سبب راه اندازی یک اغتشاش در این کشور انقلابی می شود و صدها نفر از بهترین ها به بدترین وجه شهید می شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه خون تبلیغات هنوز به مغز نرسیده است، افزود: خلا تبلیغاتی بسیاری وجود دارد و جای آن را دروغ پُر می کند و دیدید که ۱۷ هزار دروغ ساختند و انسان های ساده لوح که خلا فکری دارند بر اساس دروغ و تبلیغات دشمن به خیابان می آید و آتش می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: مطهری را اروپا و صهیونیست و آمریکا به شهادت رساند و ۲۵۰ هزار قتل انجام داند و چه جنایت های دیگری که انجام ندادند و دنبال انجام چه توطئه هایی نیستند و ما چه باید انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یک طرح تخصصی و کارشناسی شده برای مقابله با توطئه های دشمن باید اجرا شود، گفت: دشمن با دروغ و تبلیغات خود جای جلاد را با شهید عوض می کنند و ببنید کفه تبلیغات چه قدر اهمیت دارد و ۴۵ سال است که هنوز نتوانسته ایم به فرزند خود این را بفهمانیم که گلوله غیرمنطقی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: شبهات دشمن، پاسخ دارد و کارخانه شبهه سازی دشمن مشتری زیادی برخوردار است و نباید به دشمن فرصت دهیم تا ایجاد شبهه کند و باید با فن تبلیغاتی ماهیت و شناسنامه دشمن و استعمار را بر ملا کنیم و در این صورت کسی حرفش را نخواهد پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید تیشه به ریشه استعمار زد، افزود: این فساد ریشه هم ندارد و می توان به شبهه های دشمن پاسخ داد که نیازمند یک طرح کاملا کارشناسی شده است و بدانید مرکز اصلی فساد برای جامعه، اروپا است.

وی در ادامه گفت: برای تصرف جهان هیچ دین و عقلی ندارند و ۴۰۰ سال است که تخریب، آوارگی و قتل و تبلیغات را آموخته اند تا هم انسان را به قتل برسانند و هم تبلیغ کنند و از جهات تبلیغات بسیار قوی هستند چرا که هر جنایتی که انجام می دهند را توجیه می کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: استعمار بدتر از هر عفونتی برای بشر است اما همواره او سوال می کند و طلبکار است و هنوز هم جنایت هایش ادامه دارد و چهار هزار اتاق فکر دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه برخی هنوز در داخل کشور از اروپای وحشی به عنوان یک تمدن یاد می کنند، افزود: مغول در برابر این اروپای وحشی رو سفید است و اساس کارشان خلاف و دروغ و مکر و حیله است و دست به گفتن دروغ های شاخ دار می زنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی در خصوص گروه اندیشه ورز گفت: صاحب نظران به میدان بیایند و برای این عقب ماندگی فکری کنند و برای همیشه ریشه این فساد را از سر مردم بردارند و این ها انسان نیستند تا اروپای وحشی نباشد دنیا آرام نمی گیرد.

وی با بیان اینکه اروپای وحشی به دنبال تبلیغ و ترویج اسلام هراسی و ایران هراسی است، افزود: با استبداد لیبرالی به هیچ دین و مذهبی قبل از انقلاب اسلامی اجازه حرکت نمی دادند و پایان تاریخ را اعلام کردند اما انقلاب اسلامی قدرت استعمار غرب را زمین گیر کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: این جبهه تبلیغات مهم ترین جبهه در مقابل کفر و شرک است و زمینه خوبی وجود دارد و باید یک طرح تبلیغاتی دانش بنیان ابتدا طراحی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *