خانه / پیام ها / پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت روز معلم

پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت روز معلم

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی بدین شرح می باشد:

بسم ا… الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت ماه گرامیداشت مقام علم و شهادت ، شهادت پر افتخار علامه آیت الله مرتضی مطهری را به جامعه انسانی و اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

اینجانب با عرض گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر راه تربیت و فرهنگ و همچنین تبريك به مناسبت فرا رسيدن روز معلم، از درگاه خداوند منان براي همه جامعه فرهنگیان و آموزگاران استان خراسان جنوبی سلامت، سعادت و توفيق در مسير تربيت و پرورش سرمايه هاي انساني را آرزومندم.

یاد و خاطره استاد حضرت آیت الله شهید مرتضی مطهری (ره) به نام “روز معلم” مزین گشته است. شهادت علامه مطهری یعنی خفه کردن فریاد توحید ، امروز جنگ ، جنگ اراده هاست و تنها چیزی که دشمن را از راه بیرون می کند حضور مطهری هاست .

در زمان ما آیت الله شهید مطهری(ره) به عنوان سمبل راه تربیت اسلامی شناخته شده اند و دارای جایگاهی شایسته اند که دوست و دشمن ایشان را می شناسند.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کار شبانه روزی درصددند تا اندیشه و فکر کودک، نوجوان و جوان کشور را مسموم سازند. امیدوارم مسئولان آموزش و پرورش کشور با بهره گیری از تجربیات نزدیک به نیم قرن انقلاب اسلامی و اهمیت بخشی به مسئله تربیت اسلامی و تفکر بسیجی بتوانند مطهری های جوان را پرورش، تقویت و به جامعه تحویل نمایند.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *