خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحقق پیوستن کشورهای عربی با هدایت ایران/ اسرائیل در حال احتضار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحقق پیوستن کشورهای عربی با هدایت ایران/ اسرائیل در حال احتضار است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه عید واقعی کام مظلومان جهان را شیرین خواهد کرد، گفت: پیوستن کشورهای عربی با هدایت و پشتیبانی ایران در حال تحقق است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  صبح امروز شنبه (۲ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) بیرجند با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس اظهار کرد: مسئله عید که به هر حال در جوامع مختلف در طول تاریخ بوده و هست اما با هم تفاوت ۱۸۰ درجه دارد چون کسانی هستند که عید را در نورافشانی و جشن و تبریک لفظی می‌دانند اما مسئله عید یک مسئله اصولی و بازگشت به خوشبختی‌ها است همانطور که خداوند ما را براساس فطرت انسانی آفرید و دینش را براساس فطرت تشریح فرموده است.

 

وی با اشاره به اینکه عید به تعبیری دیگر یک امر تولیدی است نه یک عنوان لفظی، افزود: عید فطر شما محصول طاعات و عبادات، کمک خیر، اعتکاف، شب‌های قدر، ایثار در راه خدا، استکبارستیزی و روزه در ماه رمضان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان انواع پیشرفت‌های نظام اسلامی در مقابل ستمگران و مستکبرین و مبارزه کردن ملت ایران با ظالمان و حمایت آنان از مظلومان، ادامه داد: متاسفانه رسانه‌های بیگانه از جهت کوبیدن فضایل و کمالات و هویت و شخصیت انسان‌های باایمان بسیار سم‌پاشی می‌کند اما از این طرف مسئله تبیین خیلی کم است که رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تأکید دارند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: شما وقتی از آسیب‌ها محفوظ خواهید ماند که به صورت جامع دست بیگانه را از همه روزنه‌ها بردارید و جلوی نفوذ دشمن را از همه جبهه‌ها بگیرید.

 

وی با بیان اینکه آسیب‌های جامعه به خود ما برمی‌گردد یعنی کسانی تبعیت از دشمن دارند، دشمنی که با نفوذ در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ انواع و اقسام انحراف‌ و فتنه‌ها را ایجاد می‌کند و ما با انتخاب و انتصاب نادرست خودمان امور مسلمین را به نااهل می‌سپاریم و نتیجه‌اش این همه فتنه و آشوب و شبهه افکنی می‌شود، افزود: برای همین تمام همت مسلمین در تولید عید باید به گونه‌ای باشد که همه روزهایش عید باشد یعنی اگر ظلم، دروغ، خودپرستی، تهمت، تقلب، خیانت، ترک فعل و انواع جرم‌های که می‌شود در جامعه نباشد ما به مقصد رسیدیم و تا به آن نرسیم یقین بدانید باز هم آسیب خواهد آمد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: بصیرت ایمانی در جامعه باید به گونه‌ای گسترش یابد که در جامعه دشمن‌پرست، بیگانه‌پرست و مال‌پرست نباشد.

 

عید واقعی کام مظلومان جهان را شیرین خواهد کرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه شما باید منتظر عیدی در آینده باشید که کام مظلومان عالم را شیرین کند، تصریح کرد: فلسطین مظلوم به عنوان قلب جهان اسلام سالهاست که تحت سلطه صهیونیست‌های غاصب است و این عید باید به وسیله شما حاصل شود.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به روایتی از امام علی(ع) برای نابودی اسرائیل، گفت: انقلاب اسلامی و این جامعه حزب الله است که با همه وجود مجاهدت کردند که امروز اسرائیل رو به احتضار و نابودی است و این حالت آنان دیگر به وسیله کشورهای اروپایی و امریکا قابل جبران نیست.

 

وی به خدمات و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه داخلی و خارجی علی‌رغم وجود مشکلات به ارث مانده اشاره کرد و افزود: دولت اتحاد میان مسلمین و ارتباط با کشورهای همسایه را در اولویت قرار داده و شما از دور می‌بینید که مصداق وعده امیرالمومنین(ع) بعد از آن تفرقه‌ها، کشورهای عربی با هدایت و پشتیبانی ایران به هم می‌پیوندند و آن وعده دارد تحقق پیدا می‌کند

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و اکنون خود اسرائیل برای نابودیش عجله می‌کند و ناامید هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد فتنه و آشوب‌ در مقابل انقلاب هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهد و این‌ها امتحان الهی است، عنوان کرد: کسانی که با اسم مسلمانی با دشمن همراهی می‌کنند خداوند با یک فتنه آنان را رسوا می‌کند و امیدواریم با بصیرت بیشتر و احساس مسئولیت بیشتر  زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *