خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فرماندهی انتظامی حافظ هویت جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فرماندهی انتظامی حافظ هویت جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: حفظ هویت جامعه با تلاش مجموعه کارکنان فرماندهی انتظامی انجام می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز جمعه (۲۶ اسفند) در دیدار جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: جایگاه نیروی انتظامی در مجموعه مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران یک جایگاه ویژه است چرا که حافظ جان، مال، ناموس و حافظ نظم در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شریک مردم در مسائل و مشکلات روزمره است و نیروی انتظامی با امور مختلفی که بر عهده دارد، کارکنان آن مجاهد سبیل الله هستند، بیان کرد: فعالیت‌های آن مصادیق بارز دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

 

امام جمعه بیرجند گفت: شرایط کشور و جهان یک مساله سرنوشت ساز است و خیلی چیز از دانش، بصیرت، تحمل و صبر لازم است که به همراه داشته باشیم.

 

وی افزود: در انواع و اقسام فتنه‌هایی که بر علیه مردم، انقلاب و نظام طراحی می‌کنند، نیروی انتظامی در این فتنه‌ها حافظ جان مردم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مساله جابجایی اصولا جریانی است که با کارشناسی مدیر انجام می‌شود اما وقتی انسان از نظر عاطفی با این خوبان انس می‌گیرد، سخت است.

 

وی عنوان کرد: از مدیریت بسیار خوب سردار فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در مدت خدمت در خراسان جنوبی تشکر می‌کنم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: لازمه مدیریت، این جابجایی‌هاست و همه ایران یک نقطه است و فرقی در خدمتگزاری وجود ندارد، ما به همه نیروهای خدمتگزار به نظام ارادت داریم و وظیفه ماست که حمایت کنیم.

 

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی رضایت خداوند هدف اصلی در خدمت است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *