خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ظرفیت شجره طیبه صالحین نامتناهی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ظرفیت شجره طیبه صالحین نامتناهی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ظرفیت شجره طیبه صالحین نامتناهی است، گفت: امروز دنیا تبدیل به یک کف دست شده است بنابراین کارآمدی شجره طیبه برای فیصله دادن به این جنگ های نظامی و فشارهای زور و زر باید با فرهنگ صحیح وحیانی بسیج به مردم جهان صادر شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز(۲۱ اسفند) در اجلاسیه فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: جریانات ۴۵ سال اخیر و پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت خاص در صحنه بین الملل در مقابل استکبار جهانی بایستد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تشکیلات شجره طیبه صالحین یک اتفاق نیست، افزود: بلکه یک وعده و یک طرح است و قرائن و شواهد پذیرش جهان نسبت به این حرکت، ملموس است و یک گوشه آن دیدید که سرود سلام فرمانده در کوتاه ترین مدت به زبان های مختلف تمام دنیا را در نوردید.

 

وی بیان کرد: نظام بشر امروز آماده برای حرف است و باید صالحین پاسخشان را بدهند و این وعده خدا است و ایمان و عمل صالح نیز نشانه صالحین است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: اصل ظرفیت مسئله هدایت برای بشری که در درون در حال آماده شدن است یک ظرفیت فوق تصور محسوب می شود و در اعداد و ارقام هرگز خلاصه نمی شود و اگر انگیزه و آرمان باشد این کارها شدنی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عمل صالح این است که اهم کار خود را تبلیغات قرار دهید، گفت: نیروی انسانی و انسان توانمند همواره حرف اول و آخر را می زند و شیوه های آموزش تغییر کرده و تسهیل شده است.

 

وی به کار نیروی شجره صالحین در بسیج اشاره کرد و افزود: کار شجره صالحین این است که به صحنه میدان بیاید و باید همه اساس آن درست شود و از ظرفیت آن بهره بگیریم و نیروی انسانی بر اساس تفکر بسیجی را وارد میدان کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ظرفیت شجره طیبه صالحین یک ظرفیت نامتناهی است، عنوان کرد: متاسفانه نتوانستیم به فرزندان خود تفهیم کنیم که دروغ و راست دشمن را شناسایی کنند و در این شرایط مساعد که دشمن آیه یاس و ناامیدی می خواند باید به یک نتیجه برسیم که چه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دنیا در این پیچ تاریخی منتظر یک کار موثر است و امروز دنیا تبدیل به یک کف دست شده است بنابراین کارآمدی شجره طیبه برای فیصله دادن به این جنگ های نظامی و فشارهای زور و زر باید با فرهنگ صحیح وحیانی بسیج به مردم جهان صادر شود.

 

وی در پایان گفت: از این حالت ایستا خارج شوید و دنیا این موضوع را اقتضا می کند و دشمن برای جاانداختن یک دروغ از ظرفیت چهار هزار اتاق فکر بهره می برد و بر روی یک دروغ به صورت کارشناسی کار می کند و بدانید که ظرفیت صالحین یک ظرفیت فوق العاده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *