خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مصوبات شورای فرهنگ عمومی کم کاری گذشته را جبران کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مصوبات شورای فرهنگ عمومی کم کاری گذشته را جبران کند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه برنامه های شورای فرهنگ عمومی باید مطابق با احیای ارزش‌های فرهنگ بومی باشد، اظهارامیدواری کرد: با شناسایی اولویت‌ها در سال آینده، مصوبات شورا به نفع اسلام،‌ انقلاب و ارزش ها باشد که بتواند گذشته را هم جبران کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- امروز شنبه (۲۰ اسفند) در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با تبریک میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت روز شهدا اظهار کرد: سال‌ها به دلایلی جلسات شورای فرهنگ عمومی ناموفق و گاهی نیمه موفق بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه کرونا بهانه برخی از اقدامات انجام نشده دو- سه سال گذشته است، افزود: بخشی هم متاثر از نگاه برخی مسئولانی بود که معتقد بودند که باید فرهنگ مردم تغییر کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه گرچه دیرهنگام است اما فرهنگ مسئله جدی است، ادامه داد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی، جنبه قانونی دارد و زحمات افرادی که در این راستا تلاش می‌کنند، ذایل نمی‌شود و از طرفی برنامه ها باید مطابق با احیای ارزش‌های فرهنگ بومی باشد.

 

وی اظهارامیدواری کرد با شناسایی اولویت‌ها در سال آینده، مصوبات شورای فرهنگ عمومی به نفع اسلام،‌ انقلاب و ارزش‌ها باشد که بتواند گذشته را هم جبران کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ترکیب اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی را امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: مسئله گردشگری بسیار مهم است چرا که در گذشته برخلاف فرهنگ عمل شده است که باعث شده است بین مردم برخورد به وجود آید.

 

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ غربی امروز آسیب‌های زیادی وارد کرده است و لذا هرچه در گذشته،‌ افراد از مراکز قدرت فاصله بیشتری داشته‌اند، سالم‌تر مانده‌اند،‌ یادآور شد: در شرایطی که عصر رسانه و انفجار اخبار است، آسیب‌هایی که به حوزه فرهنگ وارد می‌شود، مستقیم است و می‌طلبد که جایگاه این انقلاب در مقابل فرهنگ پول پرستی و بت پرستی حفظ شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *