خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی : کمک به محرومان با حفظ عزت افراد صورت گیرد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی : کمک به محرومان با حفظ عزت افراد صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کمک‌ به خانواده های نیازمند باید همراه با حفظ عزت نفس و شخصیت افراد باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ما بی نیازی مردم در بخش‌های مختلف و از جمله در حیطه اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مهندسی دقیق دشمن برای آسیب زدن به کشور بیان کرد: دشمن برای فاصله انداختن بین انقلاب و تحقق آرمان‌هایش در ۴۴ سال گذشته طراحی‌های مختلف از ترور و جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی، فتنه‌های اجتماعی و … داشته است.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه امام (ره) برای بی نیازی اقتصادی مردم نهاد کمیته امداد را تأسیس کرد، ادامه داد: این بی نیازی با ایجاد فرصت‌های شغلی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علی رغم تهدیدها و طراحی‌های دشمن رسیدن به هدف امکان پذیر است، گفت: کمک به خانواده‌های نیازمند باید همراه با حفظ عزت نفس و شخصیت افراد باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار در کمیته امداد و خدمت به محرومان یک کار مقدس و توفیق است، بیان کرد: در سیره اهل بیت (ع) نیز توجه به نیازمندان بسیار جدی گرفته شده و بارها بر آن تأکید داشته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی همچنین به نمونه‌های فراوانی از کمک به نیازمندان در عین حفظ عزت افراد در سیره ائمه معصومین (ع) اشاره کرد و افزود: امیدواریم در دولت مردمی سیزدهم امور اقتصادی جامعه نیز سر و سامان گرفته و شرایط مساعدتری داشته باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *