خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ریشه انقلاب اسلامی ایران در قرآن کریم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ریشه انقلاب اسلامی ایران در قرآن کریم است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در قرآن و حدیث و بحث های فقهی ریشه دارد، گفت: انقلاب اسلامی باعث مستقل شدن و رها شدن ملت ایران از دست طاغوت و مشرکان شده است و باید تلاش کنیم تا فتنه اخیر دوباره تکرار نشود و شریک کار دشمن نباشیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی -نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز پنج شنبه(۱۳ بهمن) در دیدار با جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه اظهار داشت: نعمت و شناخت نعمت و توجه به آن و شُکر نعمت موضوعاتی مستقل هستند و ما غرق نعمت هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن عنوان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی شناختی کم نگذاشت و دست قدرتمند خداوند باعث شکست این جنگ شد.

وی با بیان اینکه انسان های کامل قبل از انقلاب اسلامی از وقوع آن مطلع و آگاه بودند، افزود: مکتوبات آن دوران وجود دارد و کارشناسان غربی فکر می کردند که کار اسلام تمام شده است اما مکتوبات قبل از آنان نوید انقلاب اسلامی جهت عدالتخواهی و مبارزه با ظلم را داده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی یک حقیقت ثابت است و در قرآن و حدیث و بحث های فقهی ریشه دارد و انقلاب اسلامی برای ظهور امام زمان (عج) تمهید زمان می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: این مشکلاتی که پیش می آید و به ما آسیب می زند کار خودمان است چون شُکر این نعمت را به جا نمی آوریم و دشمن رشد می کند و آسیب می زند و دشمن از ضعف ما نهایت استفاده را می برد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث مستقل شدن و رها شدن ملت ایران از دست طاغوت و مشرکان شده است، افزود: بعد از آن دیکتاتوری، انقلاب اسلامی یک فرصت به ما داده است و می گوید که حکومت سلطه بر مردم نیست بلکه خدمتگذاری به مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه اظهار کرد: ۲۰۰ سال دشمن با سلطه خود آسیب های بسیاری به ایران وارد کرد و بعد از این مدت انقلاب اسلامی یک فرصت به ما داد تا به مردم خدمت کنیم و باید دولت ها خدمتگذار مردم باشند چرا که حکومت مردم سالاری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نفوذ و نامحرم را خودمان بر خود مسلط می کنیم و کارهای ما ربطی به انقلاب اسلامی ندارد و باید خود را در انواع آسیب ها و فتنه هایی که به وجود می آید شریک بدانیم و اگر کاری می کردیم که جوانان گمراه و تابع غربی ها نمی شدند.

وی با بیان اینکه یک طرح قابل قبول حوزه و دانشگاه برای مقابله با دشمن ارائه دهند، افزود: مردم با همه مشکلات پای انقلاب اسلامی ایستاده اند اما افراد آگاه دست به تبیین دستاوردها نمی زنند و بدانید فتنه اخیر بسیار خطرناک بود ۴۵ کشور دست داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: در مکتب ما حق دادنی است و کسی که اسلام را پذیرفت باید حق افراد را ادا کند و ما این کار را انجام ندادیم و باید تلاش کنیم تا فتنه اخیر دوباره تکرار نشود و شریک کار دشمن نباشیم و یک طرحی ارائه دهید که این آخرین فتنه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: اسلام را اگر پیاده کنیم همه چیز درست خواهد شد. باید احساس کنیم که کوتاهی کرده ایم و یک کار قابل قبول به عنوان جهاد کبیر انجام دهیم تا دشمن برای همیشه ناامید شود و به حرف بیگانگان توجه نکنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *