خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم حفظ سلامت جامعه/ خطر تهاجم های فرهنگی و روانی را جدی بگیرید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم حفظ سلامت جامعه/ خطر تهاجم های فرهنگی و روانی را جدی بگیرید

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه حفظ سلامت و سالم سازی جامعه مهم ترین راه مقابله با نفوذ دشمن است، گفت: اگر ضعفی در جامعه وجود نداشته باشد دشمن نمی تواند نفوذ پیدا کند و تنها زمانی می توانند فتنه ایجاد کنند که خودمان مشکلی به وجود آوریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیُ

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز دوشنبه (۱۰ بهمن) در دیدار با روسای اتحادیه های اصناف بیرجند اظهار داشت: مسئله مهمی که باید توجه داشته باشیم این است که آشنا به زمان خود باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز ما در آخرالزمان قرار داریم و به گونه های مختلف فتنه های عظیمی برای بشر پیش می آید که پیامبران و ائمه اطهار(ع) نسبت به آن هشدار داده اند و آشنایی با زمان این است که به عنوان مسائل غیرمترقبه به آن نگاه نکنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه آخرالزمان لغزشگاه است، افزود: ارزش کسانی که در آخرالزمان خود را حفظ کنند بسیار بالا است و باید آماده باشیم تا غافلگیر نشویم و هر کسی در هر صنفی باید بار امانت الهی که خداوند داده است را مورد توجه قرار دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: هدف مشترک همه مردم، دولت و اصناف این است که جامعه سالم بماند و همه ما یک مجموعه هستیم و در جهت این هدف حرکت می کنیم و دشمنان با همه ابزار، نابودی ما را در خواب می بینند و اقرار می کنند که جنگ نظامی با ایران بسیار مشکل است و از طریق جنگ های روانی و فرهنگی می خواهند جامعه را از پا در آورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید داشت: مجموعه ای را در استان تاسیس کنید و از نظرات کارشناسان کشوری بهره ببرید بنابراین کنار همدیگر مشکلات را که طبیعی یا به خاطر نفوذ و ندانم کاری ایجاد شده است را شناسایی و برطرف کنید و برای راه حل آن قدمی بردارید.

 

وی با اشاره به اینکه خطر تهاجم های روانی بسیار بالاتر است، افزود: مسائل فرهنگی مستقیما به اندیشه افراد آسیب می زند و بسیار خطرناک است و امیدواریم با حُسن تدبیر دولت و اصناف شرایطی پیش بیاید که بتوانیم برای همیشه ریشه فتنه ها را از بین ببریم و زمانی می توانند فتنه ایجاد کنند که خودمان مشکلی به وجود آوریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر ضعفی در جامعه وجود نداشته باشد دشمن نمی تواند نفوذ پیدا کند و اگر سالم شویم دشمن هیچ نفوذی نخواهد داشت و سالم سازی تنها راه حل مقابله با نقشه های دشمن است.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *