خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فضای مجازی قتلگاه جوانان/ انسان‌درمانی، فکردرمانی و گفتاردرمانی کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فضای مجازی قتلگاه جوانان/ انسان‌درمانی، فکردرمانی و گفتاردرمانی کنید

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه فضای مجازی به تعبیر مقام معظم رهبری به قتلگاه جوانان و نوجوانان تبدیل شده است، گفت: آنچه دشمنان در فساد جامعه می‌کوشند ما باید در جهت اصلاح جامعه بکوشیم و انسان‌درمانی، فکردرمانی و گفتاردرمانی کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه (۹ بهمن) در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آنچه که شما مسئولیت اجرایی آن را دارید در زوایای مختلف اهمیت ویژه و تاثیرگذاری خاص دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یک بُعد این است که شما با خدماتی که ارائه می‌دهد فاصله‌های زمانی را برمی‌دارید و عمر طبیعی اشخاص صدها برابر می‌شود، گفت: هویت انسان در شنیدار و دیدار تحقق پیدا می‌کند و بخش عظیمی از خدمات شما از نوع شنیداری و دیداری است و هویت انسان‌ها را می‌سازد.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از این ابزار ارتباطی می‌تواند هویت انسانی فاسد یا سالم ایجاد کند، ادامه داد: بسیاری از گفتارها و آموزش‌ها نیاز روزمره مردم است و حکم غذا دارد اما این همه مشکلات که در دوره آخرالزمان می‌بینید القائات برای شخص است که او را بیمار می‌کند؛ هرکسی هر چه می‌شود بر اساس گفته‌ها و القائات است و حتی کارهایی که می‌کند متأثر از اینها است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه سخن گاهی غذا و برخی مواقع زهر و گاهی هم دارو است، افزود: ما یک کوتاهی‌هایی ر تاریخ کردیم و شرایطی که در آخرالزمان پیش آمده پیغمبران و ائمه اطهار(علیه السلام) نسبت به آن هشدار دادند.

 

امام جمعه بیرجند نسبت به سوء‌استفاده از ابزارهای ارتباطی و فضای مجازی هشدار داد و گفت: متاسفانه کوتاهی‌هایی که در تاریخ شده از جهت حکومتی، پادشاهان و زور و زرمداران حاکم شدند و اسلام را فدای هواهای نفسانی خود کردند.

 

وی بیان کرد: حاکمیت استبداد داخلی و استعمار خارجی بر ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل بی‌توجهی به اصل وظایف انسانی و الهی ما بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه خدای متعال این انقلاب را در سال ۵۷ به پیروزی رسانید، افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود از دین، شرافت و ناموس هیچ چیزی باقی‌ نمی‌ماند و امروز در شرایط ویژه‌ای هستیم و کار شما که از باارزش‌ترین کارهاست جبران مافات یعنی دیگران کوتاهی کردند که مستکبران بر سر مسلمین مسلط شد اما اکنون باید کار کنیم و آنچه دشمنان در فساد جامعه می‌کوشند ما در جهت اصلاح جامعه بکوشیم.

 

نماینده وی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای مجازی به تعبیر مقام معظم رهبری به قتلگاه جوانان و نوجوانان تبدیل شده است، گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور با انتشار ۱۷ هزار دروغ‌ مستند در فضای مجازی حدود ۱۰۰ نفر از بهترین‌های جامعه را به شهادت رساندند.

 

وی تأکید کرد: کار شما این است که در مقابل آن تعدی، ظلم، دروغ‌ها و انحرافات در بُعد مثبت این ترک فعلی که ما قرن‌ها به اسم مسلمانی ترک فعل کردیم شما این راه باقی‌مانده را با سرعت هر چه بیشتر به فریاد نسل بشریت برسید؛ انسان‌درمانی، فکردرمانی و گفتاردرمانی کنید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *