خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: لزوم اطلاع‌رسانی جامع و کامل خدمات پستی به مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: لزوم اطلاع‌رسانی جامع و کامل خدمات پستی به مردم

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی گفت: باید همه مردم از انواع خدمات ارائه شده توسط این شرکت آشنا شوند که موجب رفع نگرانی آنها گردد بنابراین باید اطلاع رسانی جامع و کامل به مردم انجام گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل پست استان اظهار داشت: بر نعمت‌های الهی باید خداوند را شاکر باشیم، در دورانی که مردم مسافری داشتند و یا خود مسافر بودند به سختی می‌توانستند پیامی ارسال کنند تا به امروز که به انواع گوناگون پست خدمت‌رسانی می‌کند که در آینده خدمات جدیدتری ارائه خواهد داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه  باید به این موضوع توجه شود که چقدر از مردم از خدمات شرکت پست اطلاع دارند، تصریح کرد: در این اطلاع‌رسانی رسانه‌ها می‌توانند همکاری داشته و این اطلاع‌رسانی از خدمات را توسعه دهند تا مردم حداکثر استفاده را ببرند که برای شرکت پست نیز می‌تواند مفید باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌جنوبی با اشاره به خدمات ارئه شده توسط شرکت پست برای افرادی که توان بیرون آمدن از منزل را ندارند، گفت: باید همه مردم از انواع خدمات ارائه شده توسط این شرکت آشنا شوند که موجب رفع نگرانی آنها گردد بنابراین باید اطلاع رسانی جامع و کامل به مردم انجام گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: کارکنان شرکت پست امانت‌دار مردم هستند و یکی از ویژگی‌های مومنان بوده که نباید در این کار غفلت شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از بهترین کارهایی که برای انسان‌های عارف موجب کمال می‌شود، گره‌گشایی از کار مردم است، اضافه کرد: اگر گره‌گشایی از کار مردم به نحو احسن انجام شود خود موجب قرب الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: کار پست برای مشکل‌گشایی از مردم بوده که این فعالیت خود بزرگترین عبادت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *