خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تخریب امر به معروف و نهی از منکر توسط دشمن نشانگر موثر بودن این فریضه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تخریب امر به معروف و نهی از منکر توسط دشمن نشانگر موثر بودن این فریضه اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمن اسلامی را می‌خواهد که در آن امر به معروف و نهی از منکر و قضاوت به عدل نباشد، گفت: دشمن وقتی روی برخی مسائل حساسیت، تحریم و تخریب نشان می‌دهد علامت موثر بودن آن مسائل است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز چهارشنبه (۰۵ بهمن) در جلسه معارفه دبیر و جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند اظهار کرد: حقیقت اسلام یک واقعیتی است که مرکب از اندیشه ناب خاص و رفتار و احکام است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: این که در روایات امر به معروف و نهی از منکر معادل با همه نیکی‌هاست به همین جهت است که هیچ خدمتی بالاتر از این نیست.

وی ادامه داد: آنچه را که صورت عقل و فطرت سالم که آرمان‌های اسلام است به دست مردم برسد دشمنان ما هم کاملاً به این مسئله توجه دارند بنابراین دشمن دنبال یک اسلامی است که امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد. جاهلان مجموعه مسلمان را با خود همراه می‌کند مسلمانی که بلاخره هیچ تصفیه فیلتری در آن وجود ندارد حالا هرچی شد به اسم مسلمانی که برایشان ضرری ندارد از آن استفاده می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: خداوند به شما توفیق عنایت فرموده و بالاخره در این جایگاه تلاش می‌کنید آن هم در شرایط آخرالزمانی؛ دین خدا برای یک کشور و یک ملت نیست برای همه ملل عالم است چون سعادت همه آنها را در نظر دارد و توفیق شما الحمدالله این است که در این مسئولیت به مسائل بپردازید منتهی از طرف دشمن و از طرف نادان ها خیلی هم ممکن است که مورد بی‌مهری قرار بگیرید.

وی افزود: لذاست که اگر یک مسلمانی که در آن مسلمان این امر به معروف باشد و نهی از منکر، جهاد و قضاوت به عدل نباشد هیچکدام از دشمنان با آن مخالف نیستند بلکه حاضرند این دین را تبلیغ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن وقتی روی یک مسائلی حساسیت نشان می‌دهد تحریم و تخریب می‌کند علامت موثر بودن آن است.

وی ادامه داد: اسلام یک مکتب است بنابراین اندیشه چه از نوع اخلاق و چه از نوع حقوق و احکام و رفتار عدالت را برای همه مردم می‌خواهد، که با مزاج مستمر و استعمارگر و ظالم نمی‌سازند این همه توطئه که در طی۴۰ سال علیه جمهوری اسلامی انجام دادند در هیچ جای دیگر هم چنین کاری نمی کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *