خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اندیشه علامه مصباح همیشه باقی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اندیشه علامه مصباح همیشه باقی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: علمای بزرگی همچون علامه مصباح یزدی رحلت ندارند بلکه آنها اندیشه همیشه باقی هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز سه شنبه (۲۰ دی) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح فرزند علامه مصباح یزدی اظهار کرد: علمای بزرگی همچون علامه مصباح یزدی رحلت ندارند بلکه آنها اندیشه همیشه باقی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حاملین این اندیشه و پیام ها باید وظیفه خود را که تبیین است به درستی انجام دهند، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم بر جهاد تبیین تأکید مجدد داشتند و ما شرایط تلخی را که به وسیله عناصر خودباخته ای داخلی نسبت به علامه مصباح یزدی ایجاد شد را فراموش نمی کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با یادآوری ترور علامه مطهری به دست منافقین و همین عناصر خودفروخته داخلی، ادامه داد: کوتاهی خانواده ها، معلم ها، اساتید، وعاظ و … در تبیین فرصت را برای بیگانه ایجاد کرده است و دشمن از همه فرصت ها حداکثر استفاده را می کند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر وظیفه خود در جهاد تبیین انجام می دادیم ضایعات نمی دادیم و نقشه های دشمن به وسیله دوستان نادان اجرا نمی شد، تصریح کرد: این خود ما هستیم که آنان را نادان گذاشتیم؛ اگر ما حقایق را بیان می کردیم دشمن این دورغ های شاخدار را در فضای مجازی و حقیقی به فرزندان ما تحمیل نمی کرد و اینها آثار ترک فعل های خود ماست که به ما برمی گردد.

 

امام جمعه بیرجند به فتنه اخیر دشمن اشاره کرد و گفت: اگر چه قریب به ۱۰۰ نفر از فرزندان ملت مظلومانه در این فتنه به شهادت رسیدند اما به نسبت خواسته دشمن ۱۸۰ درجه نتیجه معکوس گرفت و آن تلنگری است که مردم ما در چند سال قبل در یک شرایطی قرار گرفتند که گرچه صحنه را ترک نکردند اما برای شنیدن خیلی آماده نبودند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه اما فتنه اخیر مردم را برای شنیدن آماده کرده است، افزود: اکنون جوانان ما حاضر به شنیدن هستند لذا ما باید با وجود این همه اسناد و مدارک، حقایق را برای آنان بیان کنیم تا فریب تبلیغات و دروغ های دشمن را نخورند.

 

وی با بیان اینکه برای تبیین حقایق به جامعه باید برنامه و هم افزایی داشته باشیم و فرصت ها را از دست ندهیم، عنوان کرد: سخنران های بسیار خوبی در این ایام به برکت مناسبت های مختلف به استان آمدند که باید در صدا و سیما و رسانه ها منعکس شود تا مردم استفاده کنند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *