خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:علم در کنار فن و حرفه کلید فتح باب مشکلات کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:علم در کنار فن و حرفه کلید فتح باب مشکلات کشور است

▫️حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی گفت: اصولاً حرکت جامعه و ایجاد یک اقتصاد مستقل مرهون آن افرادی است که روی پای خود می ایستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز (۱۳دی) در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان، ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی مذاب در ولایت بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای که علم را با کار و فن همراه دارد، کلید فتح باب برای مشکلات کشور است، از اینکه رعایت حریم های جنسیتی در این دانشگاه است یکی از بهترین راه های تمرکز روانی است و متمرکز در یادگیری علم و فن می شود، امیدواریم این موضوع در زمان مناسب به باقی دانشگاه ها توسعه پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: دانشجویانی که بیشتر اهل روستا هستند باید توجه کنند که شانس زیادی آورده اند، چراکه یکسری از وراثت های فرهنگی در غوغای شهرها ضایع شده که در روستاها است، روحیه سالم، همراه با وجدان که دارای آداب هستند از مهمترین خصوصیات مردم روستا و عشایر است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دانشجویان روستایی غالباً از نظر استعدادهای فراگیری نیز به دلیل همین اوصاف برخودارتر اند؛ گفت: مواردی را که توقع دارند، مشکلات دانشگاه حل شود، چراکه این دانشجویان روی پای خود می ایستند، به دنبال ایجاد شغل از طرف دولت نیستند بلکه برای خود و جامعه خود مفید هستند، اصولاً حرکت جامعه و ایجاد یک اقتصاد مستقل مرهون آن افرادی است که روی پای خود می ایستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان بیان کرد :نواقصی که باید جبران شود را به سازمان مربوطه به صورت مکتوب، منطقی و مستدل ارسال کرده و جهت پیگیری و همکاری رونوشت به دفتر داده شود تا ما نیز بتوانیم پیگیر باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *