خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جایگاه قانون و مجلس به عنوان قانون گذار تبیین شود/ در استان مشکل صف نان وجود دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جایگاه قانون و مجلس به عنوان قانون گذار تبیین شود/ در استان مشکل صف نان وجود دارد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با تأکید بر اینکه باید از قانون حمایت شود تا قانون از مردم حمایت کند، گفت: بیش از همه در خانه ملت باید تلنگر هایی داده شود که در خصوص جایگاه قانون در کشور همه مردم مطلع شوند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز دوشنبه (۲۸ آذر) در دیدار با  آقایان مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه که باید در جنبه های فرهنگی و تبلیغی تبیین شود، جایگاه قانون است، برخی عوام و حتی خواص توجه به جایگاه خواص نداشته باشند در عین حالی که غرق در نعمت های قانون هستیم برای ما تعجب باشد که ما چه اندازه از مزایای قانون برخوردار هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد:  سخت افزار و نرم افزار هستی همه اش طبق قانون است ،در انسان نیز با توجه به سیر تکاملی خود که از نقص به سوی کمال برود باید قانون داشته باشد و طبق قانون حرکت کند.

وی بیان کرد:  دشمن ترین دشمن برای جامعه بشری قانون شکن ها هستند و منظور همه ی قانون هایی است که در جهت کمال انسان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در ادامه تصریح کرد: اجتماعی زندگی کردن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که بر اساس قوانین رشد پیدا می کند، به عنوان یک شهروند در جامعه تعداد زیادی انسان به کار گرفته شده است تا ملزومات زندگی فراهم شود، تجهیزات و تشکیلات خدمتگذاران قانون هستند.

وی عنوان کرد: هر لحظه انسان در پناه چند میلیارد نعمتی قرار دارد، ممکن است برخی بگویند که قانون را قبول ندارند، یعنی این بی خردی را بپذیرند و مکر و حیله دشمن را بپذیرد و به مردم و کشور خودش خیانت کند، اگر در خود نگاه کند می بیند که حالش از خودش به هم می خورد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه قانون شکنی باعث نابودی خود و جامعه خود می شود، افزود: نه تنها در دنیا بلکه در آخرت نیز باعث نابودی می شود؛ در مستندی که چندی قبل پخش میشد یک عبارتی داشت برای اروپائی ها که می گفت« ما در هرکشوری که بخواهیم تسلط پیدا کنیم به دو قشر اقلیت خائن و اکثریت احمق نیاز داریم» حال این افراد مدعی دموکراسی هستند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد:  با همه تسامح ، آیا واقعا اینگونه است که غرب طرفدار دموکراسی است؟ در ایران کلا چند نفر هستند که بی قانونی می کنند و اغتشاش ایجاد می کنند؟ اما حال این جمعیت های میلیونی از مردم را نمی بینند که در مراسمات مختلف به خیابان ها می آیند؟

وی افزود: باید از قانون حمایت شود تا قانون از مردم حمایت کند و بیش از همه در خانه ملت باید تلنگر هایی داده شود که در خصوص جایگاه قانون در کشور همه مردم مطلع شوند، دشمن نیز وقتی ورود پیدا می کند به این معنی نیست که تنها یک قانون را بشکنند، یک مسئله حل شود موارد بعدی خواهد آمد چراکه آنها  فکر تسلط بر کشورها را دارند.پ

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی باید نسبت به انواع و اقسام مسائل در جهت دفاع از جایگاه خودش در خصوص تبیین قانون و هم از جهت نظارت ها باید توجه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی تاکید کرد: اخیراً گزارش رسید در مسئله آرد و نان که دولت وارد شد کار بسیار خوبی شکل گرفت اما دنباله آن گرفته نشد و ما در استان مشکل صف نان داریم، باید نظارت شود تا مسائل پیگیری شود، در دولت مردمی آقای رئیسی هزاران نانوایی کشف شد که اصلاً وجود خارجی نداشتند به طوری که مجموعه آنها با تغذیه ۲۵ میلیون جمعیت برابر بود.

وی افزود: با وجود این همه تبلیغات و فشار های کشورهای بیگانه اما مردم پای این نظام هستند لذا باید ما مسئولین همه توان خود را برای حل مشکلات آنها و تأمین همه جانبه امنیت تلاش  کرد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *