خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قدرت با علم کسب می شود/ لزوم استقلال ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قدرت با علم کسب می شود/ لزوم استقلال ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی گفت: اگر می خواهیم دست ایادی مستکبران کوتاه و مستقل شویم یک از نمودهای آن، استقلال در حوزه علم و فناوری است که ما را از بیگانگان بی نیاز کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز ( ۰۶ آذر) در دیدار با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: بسیج یک سازمان تعریف شده است اما معیارهای بسیجی در هر کسی باشد بسیجی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی منحصر به زمان خاصی نیست و در طول تاریخ هم مشاهده می کنیم، افزود: یکی از مصادیقی که در جهت استقلال کشور نقش دارد جهاد دانشگاهی است و بسیجی همان است که برای احقاق حق و دفاع از مظلوم در صحنه های مختلف حضور دارد.

 

وی به خدمت رسانی بسیجیان در صحنه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مصادیقی که خوش درخشیده و در این مدت ابتکار و نوآوری داشته و مایه امید است جهاد دانشگاهی است.

 

وی بیان کرد: اگر می خواهیم دست ایادی مستکبران کوتاه و مستقل شویم یک از نمودهای آن، استقلال علم و فناوری است که ما را از بیگانگان بی نیاز کند بنابراین یکی از مظاهر استقلال کشور، همین است که از دشمن بی نیاز شویم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی تأکید کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در موقعیت خاص بین المللی و جغرافیای قرار دارد و از لحاظ استعدادهای نیروی انسانی مستعد است که امیدواریم در گام دوم انقلاب اسلامی، گام های بلندتری برداشته شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با علم می توان قدرت کسب کرد، گفت: بسیاری از مسائلی که در بدو انقلاب گفته می شد اما در داخل و خارج کشور ناباور بود امروز به صورت باور درآمده است اما در گام دوم انقلاب باید گام های موثر برداشته شود که یکی در زمینه مباحث علمی و فناوری است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *