خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی جهاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی جهاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه ارزشمند و فضیلت زیارت ائمه معصومین(ع)، گفت: مردم عزیز خراسان جنوبی و کشور در شرایط  سخت اقتصادی امروز در راه دوستی اهل بیت(ع) کمک و ایثار می کنند زاویه دیگری است و از سویی دیگر فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی جهاد است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج  سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۲۸ مهر) در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی اظهار کرد: کمک ها و نذورات مردم برای اربعین حسینی و بازسازی عتبات عالیات از نوع مسائل آمار و ارقام و بیان نیست بلکه مسائلی الهی، کیفی، جهاد، ولایت و حُب به اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه ارزشمند و فضیلت زیارت ائمه معصومین(ع)، گفت: مردم عزیز خراسان جنوبی و کشور در شرایط  سخت اقتصادی امروز در راه دوستی اهل بیت(ع) کمک و ایثار می کنند زاویه دیگری است و از سویی دیگر فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به زائرین اربعینی حسینی جهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در ادامه تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در صحنه های مختلف به خصوص در پیاده روی عظیم اربعین حسینی برای دشمن متجاوز بازدارنده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بیش از همه در یک معادله فرهنگی در سطح جهان این بالاترین برگ برنده برای مکتب اسلام و مذهب شیعه است، عنوان کرد: امروز دنیا یک کف دست است و همگان از همه چیز اطلاع دارند، در کجای دنیا و پیرو کدام مکتب و مذهب یک چنین قدرتی در جهت فرهنگ از خودگذشتگی و محبت دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی متذکر شد: در مقابل فرهنگ مکتب اسلام و شیعه، دنیا درنده شده و برخی برای به دست آوردن پول حرام دانشمندان کشور را ترور می کنند و امریکا و اروپا برای تسلط بر کشورهای دیگر پست‌ترین شیوه کار را تعقیب می کنند.

وی افزود: اگر مردم دنیا از فیض مکتب اسلام و امام صادق(ع) بهره مند شوند و براساس تعلیمات قرآنی دیگران را بر خود مقدم بدانند دیگر مشکل اقتصادی به وجود نمی آید اما وقتی هر کسی سر دیگری کلاه می گذارد و از مال دیگران می دزدد دنیا به فساد کشیده شده است.

امام جمعه بیرجند  به برگزاری مراسم «نشان محبت» برای جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در استان اشاره کرد و گفت: هر چه این مراسم تأثیرگذارتر باشد برای گسترش مکتب اهل بیت(ع) بهتر خواهد بود اما آنچه مهم است این است که طرح هنری این مراسم از قبل به لحاظ ارزش ها و فرهنگ که بهترینش باشد مشخص شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *