خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: رشد بصیرتی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی نشان دهنده شایسته‌گی آنها است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: رشد بصیرتی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی نشان دهنده شایسته‌گی آنها است

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه افتخار من این است که توفیق گردگیری پوتین ارتشیان جمهوری اسلامی را در زندگی داشته ام، گفت: وفا و صفای ارتش در انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و بهتر می شود که این رشد بصیرتی نشان دهنده شایسته‌گی ارتش جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه(۲۴ مهر) در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی یگان های تابعه ارتش مستقر در استان، گفت: جامعه ایرانی یک جامعه با ایمان در طول تاریخ بوده است به طوری که علامه شهید مطهری در این مورد کتاب “خدمات متقابل ایران و اسلام” را نوشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی، فرزند مردم است، آن روزی که انگلیس و استعمار غرب بر این کشور مسلط بود و قرارداد تنباکو را به نفع استعمارگران بر پادشاهان نالایق تحمیل کردند، یک جمله میرزای شیرازی بزرگ باعث شد که مردم ایران سراپا همه قلیون ها را شکستند که نشان دهنده عمق ایمان مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت: استعمار نیز انتقام این موضوع را گرفت، یعنی رضاخان بی سواد و غیر ایرانی را بر مردم مسلط کرد و ارتشی را تاسیس کرد که با همه تعاریف ارتش در آن زمان به غیر از یک عده از امرای خود فروخته، پیکره ارتش با مردم بود و امام خمینی(ره) همواره به این مردم اعتماد داشت.

وی ادامه داد: در حالی که اگر اصالت در ارتش و فرزندان این مرز و بوم نمی وبد در آن شرایط بحرانی موضع خود را به عنوان پشتیبانی از انقلاب اسلامی نمی کردند، می توان گفت هزینه های سنگینی باید پرداخت می شد اما دیدیم که جز عده ای خود فروخته این فرزندان اصیل مردم با امام(ره) بیعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: در ادامه بیعت خود با همه شرایط نامساعد در صحنه های دفاع مقدس خود را نشان دادند و این وفا و صفا هر روز از روز قبل بهتر و بیشتر در انقلاب اسلامی نشان داده اند، این رشد بصیرتی نشان دهنده شایسته‌گی ارتش جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بیرجند  در ادامه گفت:  امروز در اجرای فرامین فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، چشم خودخواهان بین المللی را کور کردند به طوری که غربی ها دست به کارهای جنون آمیزی می زنند که بیش از همه خودشان را رسوا می کند.

ایشان در پایان خاظر نشان کرد: کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیق خدمت به بهترین افراد جامعه را دارند که در آزمایش الهی خون و جان خود را در میان گذاشته اند، افتخار من این است که توفیق گردگیری پوتین ارتشیان جمهوری اسلامی را در زندگی داشته ام.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *