خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، زینت فرمانده کل قوا هستند

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، زینت فرمانده کل قوا هستند

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح است که امنیت را به همه مردم می دهند، گفت: نیروهای مسلح در برکت همه اموری که مردم در سایه امنیت انجام می دهند، شریک هستند

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز پنجشنبه(۲۱ مهر) در دیدار با فرمانده و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروی هوا فضای سپاه انصارالرضا(علیه السلام)، گفت: به راستی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زینت فرمانده کل قوا هستند، وقتی مقام معظم رهبری با استعمار جهانی با نهیب سخن می گویند به برکت وجود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: هرکس در هر شغلی نیاز به امنیت دارد، امنیت ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح است که امنیت را به همه مردم می دهند و در برکت همه اموری که مردم در سایه امنیت انجام می دهند، شریک هستند و پاداش این اعمال فقط در نزد خدا قابل تقدیم خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت: عمده مردم ایران اسلامی مطلب را درک کرده اند که دشمن خیر خواه مردم نیست، اما عده ای قلیل بر اساس نادانی و جهل همیشه در کنار دشمن باشد علیه مردم خودشان.

 

وی ادامه داد: آنهایی که چشم به دشمن دارند تا به حال از خود نپرسیدند که چرا غرب به سمت کشورهای اسلامی آمده اند، کار اصلی غرب نابودی کشورهای اسلامی و دین اسلام است، آن روزی که انگلیسی ها با چراغ خاموش حدود نصف جمعیت ایران را با گرسنگی و قحطی ایجاد کرده از بین بردند، یا در جنگ جهانی اول بعد از دستور توقف دفاع توسط رضا خان، ۶ میلیون نفر از بین رفتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: از روزی که مردم ایران اسلامی انقلاب کردند تحریم های سنگین اعمال کردند و به جرم استقلال داشتن بدترین بلاها را سر مردم آوردند و با طرح های مختلف بهترین انسان ها را از جمله شهید مطهری و شهید چمران از بین بردند.

 

امام جمعه بیرجند  در ادامه گفت: در همان اوایل انقلاب یک جنگ جهانی علیه ایران اسلامی به راه انداختند، حتی در این خلاصه نمی شود و کودتاهای مختلف علیه ملت راه انداختند، در برنامه کودتاییک ه در پایگاه شهید نوژه قرار بود اتفاق افتد، می خواستند ۶ میلیون نفر از مردم را بمباران کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی یادآور شد:  در مسئله طرح دخالت نظامی آمریکا در طبس، خدا آنها را زمین گیر کرد و الا اتفاقات ناگواری رخ می داد حتی در فتنه اخیر اگر اینها در این اهداف شومشان به نفع دشمن تمام میشد، معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد، با وجود اینکه کاری دست آنها نیست در فساد چیزی کم نگذاشتند، نسبت به اموال عمومی و خصوصی، کشتن و حتی پلیس را آتش زدند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان کرد:  این اقلیت افرادی که با مفاسد غربی همراه هستند بدانند که اگر خدای نکرده دشمن بر کشور مسلط شود به خود آنها نیز رحم نخواهد کرد، این موضوع در زمان سقوط آندلس وجود داشته، وقتی نفوذی هایی که باعث سقوط کشور اسلامی آندلس شدند را یکجا جمع کردند و سوزاندند و گفتند شمایی که به مردم خود خیانت کردید ما نمی توانیم به شما اعتماد کنیم.

 

وی افزود:  دشمن به فکر خدمت به مردم ما نیست، در عملیات مرصاد که بعد از پذیرفت قرارداد بین دوکشور رخ داد، عراق زمینه را برای حضور منافقین در کشور فراهم کرد و سرکرده این گروهک با خوش خیالی اعلام کرده بود زمانی که تهران را فتح کنید سه روز کشتار انجام دهید و بعد از سه روز من اعلام عفو عمومی می کنم.

 

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: هنوز افرادی وجود دارد که به نیابت از دشمن کشور خود را خراب می کنند، جوانان هم وطن خود را می کشند و راهنمایی خود را از شبکه های خراجی بی بی سی و من و تو می طلبند، رسماً از صهیونیست ها پول می گیرند و آموزش می بینند تا دانشمندان هسته ای کشور خود را شهید کنند، این ننگ است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی یادآور شد: با همه ضعف ها و کم کاری های که از گذشته به جا مانده اما با تلاش دولت مردمی، کارهای مهمی در حال رخ دادن است، حداقل ضرر این اتفاقات این است که افکار عمومی از این دست آورد ها به سمت حاشیه منحرف شود.

 

ایشان در پایان خاظر نشان کرد: یکی از کارهای که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره داشته است این است که افکار عمومی را منحرف و نسبت به آنچه که مهم است کم توجه شوند، قوه قضائه باید نسبت به کسانی که اغتشاش کردند و قرآن آتش زدند برخورد جدی داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *