خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیازمند نظارت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیازمند نظارت است

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی گفت: نوع کار نیروهای نظارتی، حراستی، اطلاعات، بازرسی و مجلس باید به گونه ای باشد که نظارت ها قوی و پیگیری ها عبرت آموز باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز سه شنبه (۱۹ مهر) در دیدار با بازرس کل و جمعی از کارکنان سازمان بازرسی استان اظهار کرد: هر دستگاهی که بخواهد به نحوی مطلوب عمل کند نیازمند نظارت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در تشکیلات دولت اگر مشکلی پیش بیاید عوارض و لوازم دارد، افزود: در سالهای اخیر روی مسئله ترک فعل مسئولان، مشکلاتی برای کشور ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای نظارتی و حراستی مسئولند و حافظ سرمایه انسانی هستند، ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور و سایر نهادهای نظارتی با باقی سازمان ها و ادارات متفاوت هستند و بزرگترین سرمایه کشور در بعد مثبت و منفی به اینها باز می گردد اگر نظارت ها درست باشد وضع جامعه هم درست است و هزینه های هم بر کشور تحمیل نخواهد شد اما اگر ولنگاری حاکم شود در جامعه مشکل ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: اگر نیروهای نظارتی و حراستی با کسی تعارف نداشته باشند هیچ مدیری جرأت تخلف پیدا نمی کند. وقتی راهی برای پنهان کاری پیدا می شود برای کشور و اسلام هزینه دارد چون این بدنامی که حاصل می شود را به حساب اسلام و دین خدا می گذارند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نوع کار نیروهای نظارتی، حراستی، اطلاعات، بازرسی و مجلس باید به گونه ای باشد که نظارت ها قوی و پیگیری ها عبرت آموز باشد که این نوع پیگیری خودش پیشگیری است، افزود: دشمن در جامعه سالم نمی تواند نفوذ کند اما وقتی از دورن سازمان و جامعه ای ضعیف باشد دشمن از بیرون نفوذ می کند.

وی ادامه داد: اگر برخی از دولت‌هایی که آمدند به وظیفه خود درست عمل می کردند و این همه فاصله طبقاتی ایجاد نمی کردند، دشمن نمی توانست با پول های نامشروع و تطمیع یک ایرانی را بخرد که از صهیونیست دستور بگیرد تا دانشمند هسته ای یا علامه مطهری و آیت الله دستغیب را ترور کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه وقتی شخصی راضی به خیانت شد همه لوازم خیانت به گردن او است، تصریح کرد: این همه تخلف بخاطر عدم نظارت درست بوده است بنابراین موجب ضرر به جان، امنیت و مال مردم شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: نیروهای نظارتی در مسائلی که به نحوی مرتبط به هم می شود از تبادل اطلاعات فروگذار نکنند و در اولین لحظات قضایا مشترک را به هم منتقل کنند.

وی با گلایه از آمار بالای سقط جنین، گفت: باید باندهایی که این خیانت ها را می کنند شناسایی شوند و بی تفاوتی از کنار این مسئله عبور نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه برخی افراد تا کی می خواهند ساده لوح باشند که آگاهی های سیاسی خود را از شبکه های معاند نگیرند، افزود: دشمن به بهانه فوت یک خانم جوان، حدود ۴۰ نفر از بهترین ها این کشور را شهید می کنند و اموال عمومی و خصوصی مردم را به آتش می کشند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *