خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بیوگرافی استعمار در اختیار مردم قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بیوگرافی استعمار در اختیار مردم قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان لزوم طرح و برنامه های جدید برای جهاد تبیین در خانواده ها، گفت: بیوگرافی صحیح از تاریخ شروع استعمار و اقدامات فاسد و مخرب آنان برای تسلط بر جوامع و کشورهای دنیا جمع آوری و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز شنبه (۱۶مهر) در جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان با تبریک میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: این دنیا عالم آفات و اضداد است و برای اینکه هر شیء سالم بماند راهکار مخصوص خودش را دارد به عنوان مثال برای سالم ماندن آهن باید آن را ضدزنگ زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برای سالم ماندن اندیشه انسان در دنیایی که این همه مرض های واگیر و فراگیر است باید کار کرد، افزود: ما آسیب هایی را که می بینیم باید به خودمان برگردیم که چرا چنین آسیبی دیدم. در روایات نسبت به مسئله دوستی و دشمنی بسیار تأکید شده است که وقتی از مسائل دینی پرسیده می شود امام صادق(ع) فرمودند: «هل الدّین الّا الحبّ و البغض»، و آیا ایمان چیزی جز حبّ و بغض است؟

وی ادامه داد: نماز، روزه، حج، اعتکاف و جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و … مظاهر حب و بغض هستند اما اصل دین حب و بغض است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با گلایه از ولنگاری در فضای مجازی، گفت: دشمن خارجی با دروغ های شاخدار، انحرافات و تحریف ها فرزندان ما را گمراه می کنند و ما آن حق و درست را نمی توانیم به فرزندمان بگوییم این خیلی فاصله است چرا که دشمن در فن تبلیغات به گونه ای است که از هیچ چیز، با دروغ تولید محتوا تحریفی می کند و به قول معروف از یک کلاغ، چهارصد کلاغ می سازد نه چهل کلاغ!

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر عدم توانایی ما در بیان حقایق و واقعیت ها، افزود: اینکه رهبر حیکم انقلاب می فرماید جهاد تبیین واجب فوری است به همین دلیل می باشد.

وی با بیان لزوم طراح و برنامه های جدید برای جهاد تبیین و روشنگری در خانواده ها، تصریح کرد: برخی از افراد متعهد هستند و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند اما این کار فردی است باید طرح و برنامه ای در این زمینه باشد که از خانه و خانواده ها صورت بگیرد چون بقا و بنیان انسانیت و اسلامیت ما متصل به این است اگر این سست شود دنیا و آخرتمان را از دست می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در ادامه بر مدیریت رسانه مکتوب تأکید و عنوان کرد: با وجود این همه تغذیه ناسالم فکری به گونه های مختلف و با ایادی استکباری و عناصر شناخته و ناشناخته، نمی شود انتظار داشت اندیشه نوجوانان و جوانان سالم بماند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با کمال زرنگی به سراغ افراد کم تجربه، سطح دانش پایین و احساسی می رود و آنان را در کار خودش استخدام می کند و به وسیله خود یک جامعه آن جامعه را می کوبد و از دور به همه به این افراد نادان می خندد، افزود: اما این نادان ها این شعور را ندارند که خودزنی برای هیچ انسان عاقلی قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مسائلی که می تواند به مسئله روشنگری کمک کند شناساندن استعمار است، تصریح کرد: بیوگرافی صحیح از تاریخ شروع استعمار و اقدامات فاسد و مخرب آنان برای تسلط بر جوامع و کشورهای دنیا جمع آوری و با انتشار در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه در جهت روشنگری و تبلیغات و فرهنگی باید کاری همه جانبه با ضمانت اجرایی انجام شود، بیان کرد: دشمن در دشمنی سنگ تمام می گذارد و از روز اولی که انقلاب شده است در جهت وقت سوزی کاری کرده که ما فرصت فکر کردن پیدا نکنیم اما به هر حال حق وقتی در مقابل باطل قرار گیرد باطل را نابود می کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *