خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی، جامعه بشری را از تنگنای استکبار خارج کرد

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی، جامعه بشری را از تنگنای استکبار خارج کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه بعد از نابودی بلوک شرق جهان به سمت یکسره شدن جهان به سمت آمریکا بود ،گفت: انقلاب اسلامی و هشت سال جهاد رزمندگان غرب را دراعلام پایان تاریخ ناکام گذاشت و جهان را از یک تنگنای بسیار خطرناک خارج کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز شنبه (۰۷ مهر) در همایش تجلیل از مجاهدان ۸ سال دفاع مقدس ( خط مقدمی ها)، گفت: تعبیر لازم از توفیقی که در یک آزمایش الهی بدست آمده توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وجود ندارد و این مسئله از مسائلی که با اعداد و ارقام گفته شود نیست چراکه سرنوشت نوع بشر در کره زمین به دست این افراد تغییر کرد و در گذر زمان ثابت شد.

 

وی بیان کرد: طرح ها و برنامه های دشمن با محاسبات دقیق و کارشناسی جهان را به قطب شرق و غرب کشیده بود در حالی که امام خمینی(ره) گفته بودند شوروی را هم آمریکا بازی داده است، به تعبیر علامه مطهری دو بال شرق و غرب همانند مقراضی بودند که بال های اسلام را می خواستند قیچی کنند.

 

امام جمعه بیرجند  در ادامه گفت: بعد از نابودی بلوک شرق جهان به سمت یکسره شدن جهان به سمت آمریکا بود اما آن چیزی که جلوی آن را گرفت، این انقلاب اسلامی و هشت سال جهاد رزمندگان بود و غرب را دراعلام پایان تاریخ ناکام گذاشت و جهان را از یک تنگنای بسیار خطرناک خارج کرد و امروز شما شاهد تحول های سرنوشت ساز هستید که گذر زمان را به نفع انقلاب اسلامی کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی یادآور شد: در تقدیر الهی به گونه ای تنظیم شده و حتی از قبل در نزد اهلش مشخص بود و آنچه را که ما در ظاهر می دیدیم اراده پروردگار بود، خیلی از افرادی که قلب صافی داشتند از خیلی قبل ها این مسئله را در منطق و مکتوب می گفتند؛  به صورتی که خود امام خمینی (ره) در کتاب کشف اصرار که در تاریخ ۱۳۲۵ هجری شمسی نوشته شده، اشاره شده است که انقلابی خواهد شد و نظام سلطنتی سرنگون می شود.

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: پشتوانه این انقلاب خداوند است و فتنه های دشمنان را خنثی می کند، متاسفانه برخی جریانات داریم که اگر خودشان بر روی کار باشند نفوذ دشمن در میان آنان است و اگر روی کار نیایند فتنه می کنند و این شیوه این جریانات همسو با دشمن است.

 

ایشان خطاب به رزمندگان دفاع مقدس، گفت: خداوند شما را اعلای کلمه حق و در ابطال کلمه باطل به کار گرفته است و هیچ ارزشی از این بالاتر نیست؛ شهادت بالاترین مقام است اما مقام کسی که در انجام به وظیفه و عشق به خدا به صحنه جهاد برود و دشمن را ناکام کند و بازگردد و تا آخر عمر بر آن موضع حق بماند، بالاتر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *