خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مصرف بهینه انرژی های نو از طریق مساجد فرهنگ سازی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مصرف بهینه انرژی های نو از طریق مساجد فرهنگ سازی شود

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با نکوهش مصرف زیاد گاز گفت: ضرورت مصرف بهینه گاز از طریق امور مساجد در بین مردم اطلاع رسانی شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز چهارشنبه (۶ مهر) در دیدار با سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به روستا، اظهار کرد: بهترین مردم کسانی هستند که نفع بیشتری به آنان برساند و همین جا لازم است که از آقای مرتضوی یکی از استانداران قبلی استان برای کمک به گازرسانی، به خراسان جنوبی قدردانی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با نکوهش مصرف زیاد گاز، بیان کرد: در این جهت باید همه همکاری کنیم و سعی می شود ضرورت مصرف بهینه گاز از طریق امور مساجد در بین مردم اطلاع رسانی شود.

 

وی با تأکید بر اینکه شیوه های بهره برداری صحیح از گاز باید استاندارد باشد تا شاهد مرگ های خاموش نباشیم، تصریح کرد: نظارت و اطلاع رسانی در زمینه نحوه استفاده صحیح و ایمن از وسایل گازسوز هنوز هم جای كار دارد و باید آموزش های لازم ارائه شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی افزود: توسعه صنایع هم تا جای که مخلل استفاده های عمومی از انرژی گاز نباشد باید مورد توجه قرار گیرد البته نظارت بر این مسئله نیز لازم است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *