خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سازمان اتکا در خصوص تامین پوشش اسلامی اقدام کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سازمان اتکا در خصوص تامین پوشش اسلامی اقدام کند

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه باید در خصوص پوششش اسلامی مردم اقداماتی صورت گیرد، گفت: انتظاراتی که از بازار می رفت برآورده نشد و هنوز در تامین لباس و پوشش اسلامی قابل قبول دچار مشکل هستیم لذا سازمان اتکا در این خصوص اقدامی کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۱۳ شهریور) در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و وزارت دفاع با رشد قابل قبولی که با وجود تحریم ها بوده، داشته است، در همین راستا سازمان اتکا در مسئولیت خودش به خوبی عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: به دلیل تکیه خاص دشمن در ایجاد شکست علیه مشکلات اقتصادی کار کارکنان سازمان اتکا نوعی جهاد بوده است، لذا نوع کار شما در اولویت های اقتصادی با ارزش است، مقاومت مردم و کار شما در این جنگ اقتصادی از خودگذشتگی بوده و شکست را نپذیرفتید، اما امروز آثار شکست در دشمن ظاهر شده است.

وی در ادامه افزود: از سویی دیگر با توجه به اینکه تبادل های اقتصادی منافعی دارد، از جایی که این منافع به دست افراد بیگانه می رسد، یعنی برخی فروشگاه های زنجیره ای بی شناسنامه ای منافع را جمع می کنند و معلوم نیست به دست که می رسد، اما در این سازمان منافع بدست آمده به دست بیگانه نمی رسد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، اظهار داشت: در اقلام مختلفی که برای مردم در معیشت تامین می شود، باید در خصوص پوشاک مردم نیز اقداماتی صورت گیرد، انتظاراتی از بازار به معنی عام بود که برآورده نشد و هنوز بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در تامین چادر یا لباس و پوشش اسلامی قابل قبول دچار مشکل هستیم در حالی که برای مردم خرید لباس های هنجار شکن بسیار آسان است.

ایشان در ادامه عنوان کرد: در فقه داریم که هر چیزی منطبق با نیاز جامعه تامین شود بازار مسلمین نتوانسته کار مسلمین را راه بیاندازد اما کار بیگانگان را چند برابر نیاز راه انداخته است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان‌جنوبی در پایان تصریح کرد:  انتظار می رود سازمان اتکا در خصوص تامین پوشاک اسلامی و ارائه آن برای مردم، وارد شده تا نگرانی مردم اسلامی در این خصوص رفع شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *