خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن به دنبال اجرا نشدن قانون اساسی جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن به دنبال اجرا نشدن قانون اساسی جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اجرا نشدن قانون اساسی جمهوری اسلامی است، گفت: همراه با دولت و با استفاده از قانون اساسی به حل مشکلات مردم بپردازید و دشمن را ناکام بگذارید و مایه افتخار نسل های آینده شوید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۱۲ شهریور) در دیدار با مدیرکل و جمعی از پرسنل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی که مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیشرفته ترین قانون جهان است اما به یک یا صد دلیل هنوز پیش خواص تا چه رسد به عوام شناخته نشده و بطور کامل پیاده نیز نشده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: محسنات مکتب شرق و غرب در قانون اساسی آمده است، مکتب کمونیست مالکیت خصوصی را برداشت و تصور می کرد با مدیریت دولتی می توانند مشکلی را حل کنند در حالی که این به معنای مرگ هر فرد در جامعه است، مکتب لیبرال غرب بر اساس منافع عده ای خاص ،جامعه ای را تشکیل داده که دو طبقه است و ۹۰ درصد ثروت در آن مکتب در دست یک درصد از جمعیت قرار دارد و انسانیت و دین در این مکتب معنی ندارد.

وی در ادامه افزود: در قانون جمهوری اسلامی دولتی ثروتمند وجود دارد که مالک تمام ذخایر طبیعی و صنایع مادر است، کار اصلی قانون همین است که اگر پیاده شود به عنوان یک دولت ثروتمند و با اختیار، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و هیچ اصطکاکی با بخش خصوصی ندارد بلکه پشتیبان آن است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، اظهار داشت: بخش خصوصی بر اساس آزادی که دارد می تواند انواع مشاغل مشروع را ایجاد کند و آن مسئله انگیزه همیشه نو بماند، در برخی از بخش های خصوصی انگیزه وجود دارد اما سرمایه نیست، در این مواقع تعاونی برای ایجاد کار با مشارکت دولت به میدان می آید و در قسمت های مختلف افراد به کار مشغول می شوند.

امام جمعه بیرجند افزود: برخی از عوام و خواص اطلاع کافی نسبت به قانون اساسی ندارند، گفت: دشمنان بهتر از دیگران نسبت به زوایای قانون اساسی جمهوری اسلامی آگاه هستند و تلاش می کنند که این قانون پیاده نشود.

وی ادامه داد: دشمن در ابتدای مانع شدن برای اجرای قانون اساسی اقدام به ترور ۱۷ هزار نفر کرد و سپس جنگ تحمیلی را در دستور کار خود قرار داد و ۲۵۰ هزار نفر از انسان های متعهد، مفید، فهمیده، ایثارگر و بااخلاص را به شهادت رساند، لذا با وجود این همه ثروت مشاهده می کنیم که جوانان ما بیکار هستند به این دلیل که قانون پیاده نشده است و طرح دشمن یک طرح کارشناسی شده که به آن عمل کرده است ولی در همه نقشه های خود با شکست رو به رو شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امروز دولت انقلابی و مردمی روی کار آمده است، جمع قوای سه گانه ی کارآمد امروز نعمتی خدادادی است که با استفاده از این فرصت باید به اجرای قانون اساسی بپردازیم.

ایشان در پایان اظهار داشت: همراه با دولت به معنای عامش فرصت را غنیمت بشمارید و با استفاده از قانون و امکانات این کشور به حل مشکلات مردم بپردازید و عبادت و جهادی بالاتر از این وجود ندارد که دشمن را ناکام بگذارید و مایه افتخار نسل آینده شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *