خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اربعین حسینی به عنوان مرکز عدالت برای هر انسان بالفطره، مرز جغرافیایی و مذهبی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اربعین حسینی به عنوان مرکز عدالت برای هر انسان بالفطره، مرز جغرافیایی و مذهبی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه اربعین حسینی مرکز عدالت ایده هر انسان بالفطره است، گفت: امروز اربعین حسینی مرز جغرافیایی و مذهبی ندارد و از همه جهان با هر دین و مذهبی با انگیزه رسیدن و یافتن عدالت، در این حرکت عظیم شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۱۰ شهریور) در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان پدافند هوایی شرق کشور، اظهار داشت: با چه زبانی می توان خدا را شکر کرد که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بعد از دوران های ذلت و زخم های عمیق، به این جامعه اسلامی افتخار داده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از یکصد سال عوامل استعمار هر کاری خواستند با این ملت کردند و کسی نبود که از ملت ایران دفاع کند و با بی عرضگی پادشاهانِ بی غیرت بخش های بسیاری از کشور از دست رفت و اربابانِ بیرونی به تعیین پادشاهان ایران می پرداختند.

وی در ادامه گفت: قبل از انقلاب اسلامی همه چیز تحت تصرف استعمار بود، این حرکت انقلابی و ساختار جدید، بعد از ۴۰ سال از یک قدرت بی نظیر در سطح بین الملل برخوردار است؛ مجموعه ی نیروهای مسلح ایران قبل از انقلاب تحت امر دیگران بودند و وقتی شرایط کشور تغییر کرد بر اساس دین، وجدان و تعهد خودشان در دفاع از مردم ایستادند و مبارزه با بیگانه را مردانه آغاز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، اظهار داشت: نیروهای مسلح ۴۳ سال است که به عهد خود با امام راحل با وفا مانده اند، امروز آسمان ایران از امن ترین آسمان های جهان است و دشمن هر جایی که خط قرمز را رد کند باید آماده برخورد جدی نیروهای مسلح ایران باشد و اکنون شاهد همگام شدن قوای سه گانه و نیروهای مسلح با همدیگر هستیم.

امام جمعه بیرجند افزود: منطقه امروز شکل دیگری به خود گرفته است و اسرائیلی که یک روزی ارتش سوم و یا چهارم جهان بود امروز به حالت ترس هر شبانه روز را می گذارد و اعتراف به فروپاشی کرده اند و این منحصر در فلسطین نمی شود و استقلال و اتحاد کشورهای اسلامی باعث ناامن شدن منطقه برای اسرائیل و استعمار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی گفت: مشاهده می کنید که امروز اروپای پُر ادعا به حالت گدایی افتاده اند و به هر حال مردم جهان به ایده ی جمهوری اسلامی و سمبل عدالت امام علی(علیه السلام) و شهید راه عدالت امام حسین(علیه السلام) پی برده اند و به خاطر این انگیزه به راهپیمایی اربعین حسینی می روند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اربعین حسینی مرکز عدالت ایده هر انسان بالفطره است، امروز اربعین حسینی نه مرز جغرافیایی و نه مرز مذهبی دارد و از همه جهان با هر دین و مذهبی در این حرکت عظیم شرکت می کنند.

وی در پایان اظهار داشت: جهانیان آدرس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را از حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) می گیرند، بعد از آن همه زورگویی ها، خداوند این فرصت طلایی را به ما داده است و امیدواریم کار مضاعف شود . امروز وظیفه ی سنگین آمادگی جهان برای ظهور عدالت بر عهده انقلاب اسلامی قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *