خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: کار شبکه صالحین ضدضربه کردن افراد جامعه است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: کار شبکه صالحین ضدضربه کردن افراد جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه شبکه صالحین زمینه ساز ظهور حضرت منجی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود، گفت: شجره طیبه صالحین و حرکت پربرکت بسیج دو طرح کار ساز هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز (۰۹ شهریور) در دیدار با سرمربیان و اساتید شبکه تربیتی صالحین شهرستان سرایان، گفت: شجره طیبه صالحین و حرکت پربرکت بسیج دو طرح کار ساز هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: صالح بودن ، یک امر فرهنگی و درونی است و بسیجی بودن یک امر بیرونی است، لذا این جبهه ای که با کفر جهانی و استعمارگران ستمگر باید مقابله کند و جامعه بشری را از دست وحشی های غربی نجات دهد اول باید جای پای خودش محکم باشد و قوام آن به تفکر بسیجی و بصیرت صالحین بستگی دارد.

وی در ادامه گفت: آنچه که بیش از همه باید توجه داشت اوایل اسلام و دوره آخرالزمان است یعنی زمانی که پیامبر اسلام بعد از آن همه تلاش و زحمت ۲۳ ساله، با تحمل شکنجه ها و گرسنگی ها و در مدینه ۸۰ جنگ را اداره کردند، اما در کنار پیامبراسلام(صلوات الله علیه) مسجد ضرار ساخته می شود، یعنی منافقین به بی‌بصیرتی برخی مردم تکیه داشته و این کار را انجام دادند و بعد از رحلت نبی اکرم (صلوات الله علیه) جنگ ها و بدعت های فراوانی شروع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، اظهار داشت: عدم بصیرت یعنی همان افرادی که تا دیروز با پیامبراسلام(صلوات الله علیه) در جنگ و مقابله بودند، بعد از رحلت ایشان، جانشینی پیامبر را گرفتند و به اسم اسلام به مردم ظلم کردند، لذا می بینیم که بی بصیرتی به صورتی است که به صورت علانیه بر خاندان پیامبر گرامی اسلام چه بلاها آوردند.

امام جمعه بیرجند افزود: امروز نیز این گونه است، استعمارگران به تنهایی نمی توانند هیچ کاری در کشور انجام دهند، اما در کشور کسانی هستند که برای این مستکبرین در داخل میزبانی می‌کنند.

وی گفت: هر کجا که ردپای بی‌بصیرتی باشد، اتفاقات ناگوار می افتد، داعشی که فرزندان مسلمین را منحرف میکند و به هر جنایتی دست میزند و مورد حمایت آمریکا نیز هست ، حاصل بی‌بصیرتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت : استعمارگران از بیش از ۲۰۰ سال پیش در همه کشور های جهان مشغول غارت هستند و هر جا مانعی در راه غارت خود ببینند از میان بر می دارند و پایبند به هیچ قانونی نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی گفت: امروز انقلاب اسلامی در مقابل استعمارگران ایستاده اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند با شبیخون، اقدامات خود را به وسیله خودی‌ها پیش میبرد اما شبکه تربیتی صالحین کارش ضد ضربه کردن افراد است و در مبارزات نمی گذارد اهداف فراموش شود.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز شجره صالحین در کشور های دیگر نیز وارد شده است در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین همین شجره طیبه صالحین نجات دهنده آنها بوده است و شبکه صالحین زمینه ساز ظهور حضرت منجی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: همه هرچه می توانیم باید در راه صالحین همت کنیم ، در محتوا ها از نظرات تخصصی استفاده شود و همواره باید تلاش کرد و نتیجه را به خدا وا گذاشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *