خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در اسلام و قلب مردم پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در اسلام و قلب مردم پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان کرد: ارتش به عنوان یک نیروی انقلابی، پا در رکاب و با تقدیم ۴۸ هزار شهید خار چشم دشمن است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۰۷ شهریورماه) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آقای سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، گفت: امروز پیکره ی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از آن به کلمه طیبه تعبیر می‌شود به راستی وقتی در آن اندیشه کنیم غیر از تشکیلات وابسته به امیران خاصی که بیگانه آنها را خریده بود، فرزندان مردمند و از ایمان برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نافرمانی کردن از حکومت طاغوتی ۲۵۰۰ ساله و وابسته به شرق و غرب و امرای خودفروخته و حکومت جهنمی پادشاهی که دست نشانده استکبار بود بسیار سخت بوده اما توسط فرزندان ارتش انجام گرفت و در این راه نیروی هوایی ارتش از ” السابقون السابقون” بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، اظهار داشت: امام نیروهای حوزه را به همکاری ارتش فرستادند و از ساعت بیعت امام تاکنون ارتش به عنوان یک نیروی انقلابی، پا در رکاب و با دست و دل باز با تقدیم ۴۸ هزار شهید به صورت هماهنگ و خار چشم دشمن هستند، به حق ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در اسلام و قلب مردم پیدا کرده است.

وی افزود: علمایی که از حوزه به فرمان امام برای کمک به ارتش رفتند توانستند این ترکیب مکتبی را به صورت هدفمند کمک کرده همچنان که ملاحظه می شود در سطح جهان، ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه دارد، سختی‌های بزرگی را تحمل کردند اما الان گذر زمان به نفع نیروهای انقلابی بوده که غربی‌ها نیز به آن توجه کرده‌اند و در قالب‌های مختلف شکست‌های عظیمی را تحمل نموده اند و این محصول ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی نیروهای انقلابی است.

امام جمعه بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: وفا و صفای موجود در بین نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است، این نیروهای انقلابی در دوران کار و به نحوی بعد از آن به عهد خود وفادار هستند، تدبیر رهبر فقید انقلاب این گونه وحدت مثال‌زدنی در بین نیروهای ارتش به وجود آورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *