خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: مردم بخاطر ثبات قدم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر فتنه ها ، پای عهد خود ایستاده‌‎اند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: مردم بخاطر ثبات قدم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر فتنه ها ، پای عهد خود ایستاده‌‎اند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این مدت بیش از ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، همواره رشد داشته اند، گفت: مردم در سایه این ثبات قدم نیروهای مسلح در برابر انواع فتنه ها، پای عهد خود ایستاده‌‎اند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۰۲ شهریورماه) در دیدار با کارکنان فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی خراسان جنوبی، گفت: حضرت علی (علیه السلام) از مرزبانان به عنوان دژهای محکم نام برده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: شغل شما از آن دسته شغل هایی است که توفیق دارید در راه رضای خدا شاغل هستید و مورد دعای مستجاب امام سجاد (علیه السلام) و از شما به عنوان نگهبانان و دژها و مانع تعدّی دشمن یاد شده است.

وی در ادامه گفت: باید توجه داشت، غیر از حجم کاری روزمره‌ای که هرکدام دارید در یک جای دیگر نیز شریک هستید، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند اگر جوانی درس می خواند، اگر فردی شاغل است و روزی در می آورد یک سهمیه آن، از وجود شما حاصل شده است، لذا حجم کار با نتیجه کار متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، اظهار داشت: مرز فقط مرز آبی و خاکی نیست، مرز شامل همه امورات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی است که همه باید حفظ شود؛ شاید حجم کاری در برخی مسائل کم باشد اما اثر این کار فراوان است، این مورد زمانی دیده می‌شود که این جبهه خالی شود، بعد خواهید دید چه فاجعه ای درست می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این مدت بیش از ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، همواره رشد داشته اند، آن هم رشدی در همه جوانب، از نظر تاکتیکی، قدرت، ایمان و انقلابی بودن رشد کرده‌اند و به این دلیل است که مردم در سایه این ثبات قدم نیروهای مسلح در برابر انواع فتنه ها، پای عهد خود ایستاده‌‎اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *